Anthony Daniels gillade inte C-3PO:s röda arm

Diskutera den första av de nya filmerna som har premiär 2015. OBS! Läs reglerna.
Kategoriregler
Om en tråd innehåller spoilers, eller troliga spoilers, ska trådens rubrik tydligt märkas upp. Varje spoilertråd ska börja med "Spoiler:" följt av en tydlig men spoilerfri rubrik.

Samtliga spoilers i en tråds inlägg ska döljas med hjälp av spoilerfunktionen, d.v.s. taggen [spoiler][/spoiler].
Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Anthony Daniels gillade inte C-3PO:s röda arm

Inlägg av Fredrik Jonsson » 23 mars 2016 kl. 18:46

Det har väl inte undgått någon som sett The Force Awakens att C-3PO har utrustats med en röd arm. Varifrån den kommer och varför han har den är en historia som ännu inte har berättats. Men nu tar skådespelaren Anthony Daniels bladet från mun och säger vad han egentligen tycker om den röda armen.

Följande utdrag kommer från Screen Rant.
När dess bakgrund snart kommer att förklaras i en serietidningsspecial, hur känner du för C-3PO:s röda arm i den här trilogin?

Det enda J.J. och jag grälade om var faktumet att jag inte gillade den röda armen. C-3PO gillar inte den röda armen! I egenskap av regissör sa han "Du kommer att ha en röd arm". Men har du märkt att, eftersom han lyssnade på mig, i slutet när C-3PO vinkar mot Millennium Falcon så hade han en gyllene arm! Och J.J. gjorde det - älskar det.
Serietidningen som ska förklara varför C-3PO har en röd arm beräknas släppas den 13 april. Men den har å andra sidan redan försenats ett flertal gånger, så vem vet när den egentligen släpps.

Vad tycker ni om C-3PO:s nya stil i The Force Awakens?
Visa nyheten som publikation.
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare
Kontakt:

Re: Anthony Daniels gillade inte C-3PO:s röda arm

Inlägg av MurderCapital » 23 mars 2016 kl. 19:28

Röda armen gav det bästa citatet ur hela filmen "You probably don't recognize me with my red arm", så jag är pro-red arm.
The negativity is strong in me. :roll:

Användarvisningsbild
hunt3d
Yngling

Re: Anthony Daniels gillade inte C-3PO:s röda arm

Inlägg av hunt3d » 26 januari 2017 kl. 06:00

Gissar att han vann över en wookie i spel och fick armen (armarna) avsliten (avslitna) med tanke på dialogen de har på Årtusende Falken i första filmen.

"Let the wookie win"

Skriv svar