Escape Pod Avsnitt 5 - Den lilla galaxen

Escape Pod Avsnitt 5 - Den lilla galaxen – 01:15:41

Tala ut med admin/mod

Diskutera vad ni tycker om StarWars.se. Läs forumreglerna här inne.
Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör
Kontakt:

Re: Tala ut med admin/mod

Inlägg av Wilfer88 » 7 april 2014 kl. 10:42

Ja, vissa av oss är väl gammaldags. Själv så skriver jag ju inte mycket Star Wars på facebook. Och jag använder inte twitter. Och kommentator-fälten på youtube känns inte som en plats för diskussion. Men ändå är det just där allt skrivs idag. Och det skrivs ju faktiskt sinnessjukt mycket. Men de hittar inte alls till forum.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Jonipoon
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av Jonipoon » 7 april 2014 kl. 18:11

Wilfer88 skrev:Ja, vissa av oss är väl gammaldags. Själv så skriver jag ju inte mycket Star Wars på facebook. Och jag använder inte twitter. Och kommentator-fälten på youtube känns inte som en plats för diskussion. Men ändå är det just där allt skrivs idag. Och det skrivs ju faktiskt sinnessjukt mycket. Men de hittar inte alls till forum.
Ja det är lite konsigt egentligen, för i dagsläget så debatteras det enormt mycket mer på internet än för 10 år sedan. Trots det är alla forum i princip döda. Varför? Folk borde ju flockas kring forum... egentligen!!
I am not part of the dark — simply deeper in the shadows.
― Quinlan Vos

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 27 juni 2014 kl. 11:55

Jag måste tyvärr klaga lite nu. Händer flera gånger om dygnet att när jag ska gå in på forumet möts av "Hemsidan kunde inte visas, menade www.starwars.COM ?"... Vad är det om? Rebellikonen på fliken högst upp står fortfarande med trots att jag inte kommer in.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 7 juli 2014 kl. 18:48

Dark-lord skrev:Jag måste tyvärr klaga lite nu. Händer flera gånger om dygnet att när jag ska gå in på forumet möts av "Hemsidan kunde inte visas, menade http://www.starwars.COM ?"... Vad är det om? Rebellikonen på fliken högst upp står fortfarande med trots att jag inte kommer in.
Har du fortfarande problem? I så fall, är det bara på forumet eller hela sidan? Var någonstans står den där texten?

Jag har inte märkt av att sidan varit nere, men jag ska absolut försöka kolla upp det.
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 2 november 2014 kl. 22:43

Det problemet är över sedan länge, men tack ändå Fredrik. :P

Inte för att låta pessimistisk, men i denna tråd ska man väl ge lite kritik ändå? ;) Känns som om ni Admins(i synnerhet Fredrik) är frånvarande från forumet väldigt mycket och håller dig till själva huvudsidan och jobbar där. Uppskattar ditt fina arbete och vet att du lägger många timmar bakom det, men om inte Admin bidrar till diskussionerna kanske inte lika många medlemmar gör det heller. Menar inte att klaga som sagt, bara att du kanske ska försöka öka din forumaktivitet. :P
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Wilfer88 » 19 november 2014 kl. 12:19

Forum är till för medlemmarna. De ska generera diskussion på egen hand. Admins ska se till att det sköts rätt. Finns ingen brist på diskussions-ämnen eller funktionaliteten på forumet, man kan till och med kommentera nyheter idag vilket man inte kunde förr. Inget som krånglar, inga som bråkar och forumet hålls nytt och fräscht. Medlemmars jobb att föra diskussion. De får gärna komma med förslag eller kritik som ger mer jobb för admins, för då för admins göra det dom ska göra, men att föra diskussion ska liksom inte vara en del av uppdraget.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 4 december 2014 kl. 11:36

Du har nog rätt i det, Wilfer. Känns ändå som vi fått oss ett lyft nu iom trailern, forumet har blivit mer aktivt!

Och mer lär det bli sen! Medlemmar kommer återvända inför The Force Awakens! :mrgreen:

Användarvisningsbild
Gary Oak
Droid

Inlägg av Gary Oak » 28 maj 2017 kl. 10:46

Vet inte om det bara gäller mig, men detta felmeddelande dyker upp när jag försöker att logga in via webbläsaren. Taptalk fungerar dock utan problem [emoji4]Bild

Skickat från min iPad med Tapatalk
This way Revan should be... A Sith Lord, master of evil...

Skriv svar