Ska detta forum bli aktivt eller ej!?

Diskutera vad ni tycker om StarWars.se. Läs forumreglerna här inne.
Användarvisningsbild
Darth Robin
Yngling

Re: Ska detta forum bli aktivt eller ej!?

Inlägg av Darth Robin » 29 juli 2011 kl. 22:00

Ja, det förstoss.
"As you wich."
―Boba Fet

Användarvisningsbild
Wedge Antilles
Rymdpilot

Inlägg av Wedge Antilles » 30 juli 2011 kl. 21:35

Jag har... blivit lat helt enkelt. '-'
There is no emotion, there is peace
There is no ignorance, there is knowledge
There is no passion, there is serenity
There is no chaos, there is harmony
There is no death, there is the Force

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 20 december 2011 kl. 21:50

Dark-lord skrev:Nu har vi dragit upp aktiviteten lite här! :D Dock är inga av de som skapar bäst disskusioner så aktiva just nu(Wilfer88, Fredrik Jonsson, Jigglypuff, kaxs, Worgen, Visse) Är nog mest för att de är äldst och mognast :wink:
Men så du säger, jag rådnar nästan. :oops:
Jag har varit VÄLDIGT inaktiv, inte skrivit på säkert ett halvår, men blir nog lite mer aktiv nu igen när SW:TOR är släppt skulle jag tro.

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Wilfer88 » 20 december 2011 kl. 22:04

Jigglypuff skrev:
Dark-lord skrev:Nu har vi dragit upp aktiviteten lite här! :D Dock är inga av de som skapar bäst disskusioner så aktiva just nu(Wilfer88, Fredrik Jonsson, Jigglypuff, kaxs, Worgen, Visse) Är nog mest för att de är äldst och mognast :wink:
Men så du säger, jag rådnar nästan. :oops:
Jag har varit VÄLDIGT inaktiv, inte skrivit på säkert ett halvår, men blir nog lite mer aktiv nu igen när SW:TOR är släppt skulle jag tro.
Härligt ändå att ha dig tillbaks efter ditt uppehåll. Nu när vi dock förlorat Dark-lord så är det ju ganska mycket som måste tas igen då han skrev otroligt mycket på väldigt kort tid. Kanske inte den smartaste medlemmen, men han kunde få fart på folk.

Som du säger kan TOR hjälpa till en del. Var ju redan 1 miljon spelare som körde spelet innan release i affärerna, brukar ju bli betydligt fler när butiksexemplaren kommer. TOR kan ju också bli en nytändning för Star Wars-spel också (då Lucasarts faktiskt kan få en stor bit av kakan så fort Bioware och EA fått in pengar för deras start och utvecklingskostnader). Lucasarts kan på det viset nu kanske våga bli mer ambitiösa och ta kanske mer risker med fler spel.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 20 december 2011 kl. 22:14

Det jag är väldigt rädd för är attd et helt plötsligt kommer dyka upp en väldigt massa "experter" här som tror sig vara kung av StarWars för att dom tycker SW:TOR är ballt och har endast det och ev ep filmerna som referens.
Folk som bara lever på hypen med andra ord.....
Men att intresset ökar är väl i det stora hela inte negativt, utan vi "visa" får väl bara ha överseende. ;)

Vart är Dark-lord btw?

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Wilfer88 » 20 december 2011 kl. 22:16

Jigglypuff skrev:Det jag är väldigt rädd för är attd et helt plötsligt kommer dyka upp en väldigt massa "experter" här som tror sig vara kung av StarWars för att dom tycker SW:TOR är ballt och har endast det och ev ep filmerna som referens.
Folk som bara lever på hypen med andra ord.....
Men att intresset ökar är väl i det stora hela inte negativt, utan vi "visa" får väl bara ha överseende. ;)

Vart är Dark-lord btw?
Dark-lord tyckte han borde lägga av med att vistas här, så han drog, utan att riktigt säga varför. Tror säkert någon sa till honom irl eller nåt :roll:
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 20 december 2011 kl. 22:19

Ok.... men han sa ju jämt och ständigt att han skulle sluta, mend et var för honom toatalt omöjligt, han klarade knappt 5 min. ;)
Vad gav honom "kraften" att lyckas denna gång. =)

Användarvisningsbild
Darth Robin
Yngling

Inlägg av Darth Robin » 21 december 2011 kl. 08:22

Välkommen tillbaka! Jag blev positivt överraskad att se att du hade skrivit i typ 20 trådar :)
"As you wich."
―Boba Fet

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 21 december 2011 kl. 22:38

Roligt att höra =)

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 16 mars 2015 kl. 18:44

Wilfer88 skrev:Kanske inte den smartaste medlemmen, men han kunde få fart på folk.
Ack, ett sådant påhopp på min ära, Wilfer88! .... :lol:

Inte kan du väl förolämpa min gamla intelligens på det där viset? Tvi så fräckt av dig!

Skämt åsido, känns som om vi dragit upp aktiviteten nu en aning, vi får lite skrivet varje dag i varje fall, det tackvare mig, Wilfer, Fredrik, rebellradion och lite andra som tittar in, däribland(vilket gör mig lycklig till mods) nya medlemmar! Välkommen Templar och andremalmberg som skrivit lite på forumet under denna korta tid. Känns som om i och med att Kraften Vaknar, så vaknar forumet igen.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 6 april 2015 kl. 20:53

Jag vet själv och har hört av andra, ni vet nog också, att det är till stor del tackvare mig som aktiviteten på forumet hållit i sig genom åren. Jag är den som skrivit mest på hela forumet skulle jag tro. Fick otrolig fart på diskussionerna runt 2011-snåret och även om jag inte alltid skrev nödvändiga saker, så uppkom det mycket att diskutera. Försöker hålla samma standard än idag, med lite mognare inlägg kanske(fast 2011 handlade det ju mest om vissa åsikter och trångsynthet, men var ändå bara 13 år då). Jag tänker inte som många andra försvinna från detta forum, här är jag fast. Oavsett vad kommer jag fortsätta besöka forumet och posta när jag känner för det. Tänker inte bli en del av forumets historia utan tänker vara en del av dessa överlevnad.

Skriver detta för att jag vill uppmärksamma vem jag är och vad jag gjort för detta forums överlevnad. Kommer inte försvinna i mängden.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 3 maj 2015 kl. 13:26

Men skriv då!?

jonas113
Wompråtta

Inlägg av jonas113 » 26 juli 2017 kl. 12:34

Hej...jag har en serie tidning, första utlagan av Star Wars, Stjärnornas krig, på Svenska , utkommen 1977, i perfekt skick!
Kan man få veta här vad man skulle få för den??

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare
Kontakt:

Inlägg av MurderCapital » 11 augusti 2017 kl. 15:45

jonas113 skrev:
26 juli 2017 kl. 12:34
Hej...jag har en serie tidning, första utlagan av Star Wars, Stjärnornas krig, på Svenska , utkommen 1977, i perfekt skick!
Kan man få veta här vad man skulle få för den??
Bättre du vänder dig till något serie forum istället skulle jag tro.
The negativity is strong in me. :roll:

Skriv svar