Köpes / bytes / säljes

Diskussionsforum för allt mellan himmel och jord.
Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Inlägg av Jedi_Visse » 18 maj 2010 kl. 20:44

Trubaduren skrev:
Actionhjältar.se skrev:Resterande DC Classics figurer på väg in inom kort, samt flera Battlepacks till Star Wars. DC Classics Wave 16 är beräknad först till oktober någon gång, men det kanske är något för dig Trubaduren. ;)
Blir till att lägg undan lite pengar i sommar då. Illa att man skall behöva betala hyra under studieuppehållet. :x
Jag har några tusen sparade som jag skulle köpa kläder och en FX för men... jadu. Det är fan synd om oss. :(
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Användarvisningsbild
Trubaduren
Administratör

Inlägg av Trubaduren » 18 maj 2010 kl. 21:00

Ja, det är riktigt illa. Hade tänkt mig en lugn och skön sommar för en gångs skull, men det verkar som att det blir till att jobba större delen för att ens få ihop till hyran och alla andra fasta kostnader (mobil, internet etc.), och ska man dessutom få pengar över till något annat så gäller det nog att ligga i.

Men de här DC-figurerna är sjukt frestande alltså, jag kan inte riktigt motstå det när de nu äntligen finns inom räckhåll utan att man behöver speciellbeställa dem från U.S.A.
Senast redigerad av 1 Trubaduren, redigerad totalt 19 gånger.
[i]"Did you hear that? They shut down the mainreactor, we are going to be destroyed for sure."[/i]
http://www.shazam.se/

Användarvisningsbild
hunt3d
Yngling

Inlägg av hunt3d » 18 maj 2010 kl. 22:42

Trubaduren skrev:Ja, det är riktigt illa. Hade tänkt mig en lugn och skön sommar för en gångs skull, men det verkar som att det blir till att jobba större delen för att ens få ihop till hyran och alla andra fasta kostnader (mobil, internet etc.), och ska man dessutom få pengar över till något annat så gäller det nog att ligga i.

Men dom här DC-figurerna är sjukt frestande alltså, jag kan inte riktigt motstå det när de nu äntligen finns inom räckhåll utan att man behöver speciellbeställa dem från U.S.A.
T-Tr-Tru-Trub-Truba-Trubad-Trubadu-Trubadur-Trubadure-TRUBADUREN ÄR TILLBAKA!! :O Varför har jag inte din msn?

Det värmer mitt hjärta när man ser sw.se återuppstå, sannerligen ett femårsjubileum det här :')

Användarvisningsbild
Trubaduren
Administratör

Inlägg av Trubaduren » 19 maj 2010 kl. 12:09

Tillbaka? :?
Jag har varit här hela tiden.
[i]"Did you hear that? They shut down the mainreactor, we are going to be destroyed for sure."[/i]
http://www.shazam.se/

Actionhjältar.se
Wompråtta
Kontakt:

Inlägg av Actionhjältar.se » 19 maj 2010 kl. 21:20

Trubaduren...

Ja inte lätt att vara student, var inte så länge sedan som jag var en själv... :-/ Men KUL var det! :D

Gällande DC Classics så fick jag precis veta att även andra Waves nu åter är på väg, men det är aktuellt först senare på hösten (vi har beställt så klart ;) ), men också att en av Waven blir ganska fåtaliga så att den blir svårare att lägga vantarna på tydligen, men vi får se...

Gällande Star Wars så verkar det bli en intressant höst tycker jag och vi har fått en hel del nya produkter som ligger på förbeställning. Första leverans väntas i augusti! ;)

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 21 maj 2010 kl. 23:54

Endast annonser och möjligen svar till sådana i den här tråden tack.
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Actionhjältar.se
Wompråtta
Kontakt:

Inlägg av Actionhjältar.se » 2 juni 2010 kl. 07:38

Lite nya Battle Packs just inkomna: http://www.actionhjaltar.se/star-wars/b ... 148-1.aspx

Vi har även fått in de nya DC Classics och kommer att lägga in dem senare i dag.

Ha det! :)

Actionhjältar.se
Wompråtta
Kontakt:

Inlägg av Actionhjältar.se » 19 juni 2010 kl. 16:27

Lite nya actionfigurer från Star Wars Legacy Collection och Marvel Universe precis inkomna.

Länkar: http://www.actionhjaltar.se/star-wars/l ... 145-1.aspx

http://www.actionhjaltar.se/marvel/marv ... 162-1.aspx

Actionhjältar.se
Wompråtta
Kontakt:

Inlägg av Actionhjältar.se » 1 juli 2010 kl. 20:42

Tänkte bara upplysa er alla om att vi kör lite Star Wars REA inför de helt nya vågorna av Star Wars figurer!

Välkomna att titta in!

Länk: www.actionhjaltar.se

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 1 juli 2010 kl. 21:14

Actionhjältar.se skrev:Tänkte bara upplysa er alla om att vi kör lite Star Wars REA inför de helt nya vågorna av Star Wars figurer!

Välkomna att titta in!

Länk: www.actionhjaltar.se
Kan man köpa någon figur som förresteler Boba Fett?
en fin figur alltså?

Jag skulle gärna vilja ha en Boba Fett figur

kanske en Rancor också?

Och det skulle inte vara dumt med en Darth Maul,Qui-Gon Jinn kanske,Anakin Skywalker?

Vet du vad?
Jag tror jag går in på sidan och kollar själv

och om jag hittar något billigt som jag vill ha så kanske du får en kund
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Actionhjältar.se
Wompråtta
Kontakt:

Inlägg av Actionhjältar.se » 2 juli 2010 kl. 10:26

Dark-lord...

Det är bara att titta in, hoppas du ser något du gillar! Vi har dock inga speciella figurer inne av t.ex. Boba Fett för tillfället (statyetter eller dylikt), men vi har ett par andra samlarprylar av honom, de är dock dyrare, men desto mer värdefulla. ;)

Ha det! :)

Actionhjältar.se
Wompråtta
Kontakt:

Inlägg av Actionhjältar.se » 11 juli 2010 kl. 09:43

Helt nya Star Wars figurer för 2010 inne nu! Finns knappt att få tag på någonstans än! Kollektionerna heter Saga Legends, The Clone Wars och The Vintage Collection!

Välkommen att titta in!

www.actionhjaltar.se

Actionhjältar.se
Wompråtta
Kontakt:

Inlägg av Actionhjältar.se » 17 juli 2010 kl. 09:03

Nu finns vi även på Tradera! Här kan du kanske göra ett kap eller två genom att buda!

Länk: http://www.tradera.com/auktioner/Actionhj%c3%a4ltar

Välkommen! :)

Actionhjältar.se
Wompråtta
Kontakt:

Inlägg av Actionhjältar.se » 10 augusti 2010 kl. 21:51

Höststädning av lagret!!! Kom in och titta! :D

www.actionhjaltar.se

Låst