Struntsnackstråden Den Tredje

Diskussionsforum för allt mellan himmel och jord.
Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Re: Struntsnackstråden Den Tredje

Inlägg av Dark-lord » 18 juni 2016 kl. 10:53

Då har jag sedan en vecka tillbaka tagit studenten.

Var en härlig dag, kommer att ta med mig minnet därifrån resten av livet!

Samling och härlig gemenskap i skolan(kändes annorlunda mot hur det brukar vara), middag och avsked, sedan utspring och mottagande av släkten. Efter flakåkandet så drog man hem och spenderade resten av kvällen med de nära och kära.

Nu tar jag en paus innan jag väljer att eventuellt plugga vidare på distans i vinter. Kanske läser in Engelska, filmkunskap eller dylikt intressant.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare

Inlägg av MurderCapital » 19 juni 2016 kl. 00:55

Dark-lord skrev:Nu tar jag en paus innan jag väljer att eventuellt plugga vidare på distans i vinter. Kanske läser in Engelska, filmkunskap eller dylikt intressant.
Börjar själv på filmskaparlinjen i höst. Kursen är på ett år, kanske något du ska söka till i framtiden?... Om det är något att ha de vill säga.
The negativity is strong in me. :roll:

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 14 juli 2016 kl. 10:15

MurderCapital skrev:
Dark-lord skrev:Nu tar jag en paus innan jag väljer att eventuellt plugga vidare på distans i vinter. Kanske läser in Engelska, filmkunskap eller dylikt intressant.
Börjar själv på filmskaparlinjen i höst. Kursen är på ett år, kanske något du ska söka till i framtiden?... Om det är något att ha de vill säga.
Inte hunnit svara på detta, men kanske är intressant, tack för tipset! Vet dock inte om jag är så inne på att själv skapa film(ifall det är vad kursen går ut på), utan är snarare filmkunskap som intresserar mig, filmens historia och influens, tekniken som användes för att skapa den osv.

Nu har jag i varje fall haft ledigt i en månad, vart väldigt skönt att ta igen sig lite. Stressen från skolan har gradvis runnit av mer och mer, en stor sten som lättat från mitt bröst.

Precis som förra året sov jag och några kompisar i en stuga för någon vecka sedan, där vi hade maraton med Breaking Bad. Köpte nyligen boxen med hela TV-serien då jag vill se om den, så himla underbar serie!

Inte blivit av att posta på forumet så mycket, synd att det befinner sig i en väldigt inaktiv period just nu. Hoppas det blir bättring på det. Tycker det är lite sorgligt att de flesta kända ansiktena från mina yngre dagar inte längre är närvarande, såsom DarthVaderFan(som dock tittat in lite då och då), Kaxs, Jigglypuff, Darth Worgen, dajcman, Aayla Secura osv.

Hoppas att det finns möjlighet för någon form av reunion här i framtiden! :P
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Glorfindel
Droid

Inlägg av Glorfindel » 29 augusti 2016 kl. 23:27

Wow... bara wow alltså! Har inte varit här inne sedan en kort tid efter att Ep1 hade 3D premiär... Det var ett tag sedan det. :D Fick ett infall och tänkte kolla om sida fortfarande fanns kvar, sist jag var här var den ganska döende. Nu ser det ju riktigt snyggt ut :o Lyckades ju till och med komma in på mitt gamla konto 8)
A bag of ice?

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 9 september 2016 kl. 16:38

Skulle nog säga att den är mycket mer "död" nu än tiden du pratar om. Aktiviteten har blivit extremt låg på sista tiden, The Force Awakens kunde inte ens lyfta upp den något märkvärt.

Är väl helt enkelt så det kan bli med forum, bara att acceptera, även om det är lite tråkigt. Men med det sagt, så skrivs det ju lite då och då nu för tiden, även om det inte blir särskilt stora diskussioner.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 16 oktober 2016 kl. 11:49

Får gratulera Jedi_Visse på 26 års dagen, trots att han inte är inne här numera. Men en sådan profil bör ju absolut uppmärksammas! :D

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 7 november 2016 kl. 12:27

Denna tråd är ju hyfsat död, men måste ju ändå ta tillfället i akt och gratulera DarthVaderFan på 23 års dagen idag! Det var ett tag sedan man såg honom.

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 1 december 2016 kl. 22:45

Inte Star Wars. Men ganska rolig ändå för Star Wars-fans. Det är inte så vanligt att man ser två Star Wars-profiler från två olika eror mötas.

[i]"Everything is going as planned"[/i]

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 1 februari 2017 kl. 16:53

Jag har nu bestämt mig för att lämna starwars.se. Det kanske egentligen inte var i behov av något officiellt uttalande med tanke på aktiviteten här i övrigt, men efter lite övervägande har jag helt enkelt insett att min vistelse här är på övertid.

Mitt Star Wars intresse var på sin topp en kortare period när jag var ca. 12-14 år. Jag älskar Original Trilogin även idag, ur en filmälskares perspektiv. Jag kallar mig ibland för "Star Wars-fan", men med det syftar jag inte på samma sak som flera andra av er på denna typ av forum gör, utan jag är helt enkelt ett fan utav Star Wars-filmerna. Jag känner inget behov av att vara aktiv på ett forum enbart tillägnat till Star Wars, att jag vart kvar här har endast vart utav gamla vanor. Men nu väljer jag att bryta de.

Notera att med "lämnar" menar jag inte att jag aldrig någonsin kommer vistas här igen under några omständigheter. Jag kan fortfarande mycket väl flika in då och då gällande mindre nyheter, men vänta er inte någon större aktivitet från min sida.

Livet går vidare helt enkelt.

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 3 april 2017 kl. 00:22

Jag kommer att sakna dig Dark-lord, och jag saknar även när forumet var mer aktivt.

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare

Inlägg av MurderCapital » 11 april 2017 kl. 00:04

Tråkigt att du sticker Dark-lord, men jag fattar vad du menar.

Är själv väldigt inaktiv här, och intresset för Star Wars är typ helt borta sedan Disney bestämde sig för att mjölka sönder serien.
The negativity is strong in me. :roll:

Skriv svar