Mäktigaste force usern.

Diskutera berättelserna som spann vidare på Star Wars-sagan, och numera inte är en del av kanon.
Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Re: Mäktigaste force usern.

Inlägg av Wilfer88 » 6 december 2011 kl. 16:20

Jedi_Visse skrev:
Spoiler!
Att min bild av Kejsaren (då talar jag alltså om kejsaren från TOR) har förändrats är ett faktum, men kanske mer till det sämre. Jag hade så höga tankar om honom, såg honom som en gud ärligt talat, och nu när vi vet så mycket om honom och hans svagheter känns han inte längre så fantastisk. Jag kan inte påstå att jag gillar honom som karaktär heller, förutom att han dödade sin mamma och pappa. Det var ju helt brutalt på ett bra sätt!

Antal coola sith-lorder TOR har bidragit med so far: 1, och det är Malgus, som inte ens faller mig i smaken, men han är åtminstone en stark karaktär.
Spoiler!
Jag tyckte mer att Revan förlorade lite i status efter boken, medan Vitiate växte. Men smaken är som baken :P

Sen antalet coola Sith Lords i TOR finns det många av i spelet. Finns många man vill se mer av.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Re: Mäktigaste force usern.

Inlägg av Jedi_Visse » 7 december 2011 kl. 03:35

Spoiler!
Känner också att Revan förlorade lite status i avseendet "mäktigaste force usern", men på det personliga planet är Revan för mig större än någonsin. Han är verkligen en legend i mina ögon. Han är mer än en man.
"With the mask, however, Revan was an icon, a symbol. He was the shaper of history, an individual defined by his actions, rather than his thoughts, feelings and beliefs."
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Skriv svar