Kommer Luke bli ond?

Diskutera berättelserna som spann vidare på Star Wars-sagan, och numera inte är en del av kanon.

Kommer Luke bli ond?

Jepp
19
22%
Nepp
67
78%

Antal röster: 86

Användarvisningsbild
zeijlon
Droid

Inlägg av zeijlon » 6 oktober 2010 kl. 17:05

Klart han inte kommer att bli :roll:
May the force be with you.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Re: Kommer Luke bli ond?

Inlägg av Dark-lord » 20 juni 2011 kl. 16:03

Ni som svarade "nepp" borde kolla upp lite. Han går facktist med den Mörka sidan i Dark Empire visst spelar han mest i början(elr snarare ångrar han sig när Leia. CO anländer) men i slutet av tidningen så har han blivit förförd av den mörka sidan, och kan inte kontrollera sig.

Så denna tråd är lite onödig....

Men för att försöka komma med någon disskusion så säger jag att Luke kunde vid ett flertal tillfällen gått till den mörka sidan - som t.ex Ep V, o VI.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 20 juni 2011 kl. 17:44

Dark-lord skrev:Ni som svarade "nepp" borde kolla upp lite. Han går facktist med den Mörka sidan i Dark Empire visst spelar han mest i början(elr snarare ångrar han sig när Leia. CO anländer) men i slutet av tidningen så har han blivit förförd av den mörka sidan, och kan inte kontrollera sig.

Så denna tråd är lite onödig....

Men för att försöka komma med någon disskusion så säger jag att Luke kunde vid ett flertal tillfällen gått till den mörka sidan - som t.ex Ep V, o VI.
Men snälla Dark-lord, drar du upp detta bara för att "just du" läst något i en tidning som funnits så länge? Det du säger nämndes redan i fjärde inlägget i tråden. Anledning till varför allt har fortsatt, ja, det är bara läsa resten av tråden.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 20 juni 2011 kl. 19:11

Förlåt Wilfer, ville bara rätta Zeijlon lite ;) Var det något att bli arg för?
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 20 juni 2011 kl. 19:39

Dark-lord skrev:Förlåt Wilfer, ville bara rätta Zeijlon lite ;) Var det något att bli arg för?
Det var snarare ett "suck" eller ett "Men åhhhhhhhh". Det var ju ett klart onödigt sätt att återuppväcka en död tråd. Enda som behövdes var ju att du skulle läsa lite. Det är jäkligt kul att du tagit dig igenom Dark Empire, men håll det snacket till mer passande trådar.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 20 juni 2011 kl. 19:59

Ehh, va? Jag läste ut Dark Empire för flera dagar sedan - så jag har inte nyss läst ut den. Och av nån anledning känns det som att du inte skulle ha skrivit sådär om nån annan än jag hade skrivit :roll:

Men aja, ontopic nu ;)

Användarvisningsbild
dajcman
Padawan

Inlägg av dajcman » 20 juni 2011 kl. 22:16

Vill bara påpeka att några dagar sen är rätt nyss...
Never tell me the odds! - Han Solo

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 21 juni 2011 kl. 11:44

Iofs, men jag har verkligen inte skrivit i varenda tråd att jag läst ut Dark Empire....
Känns som att Wilfer är emot mig av principskäl :roll:

Men aja, antingen pratar vi om ämnet i denna tråd igen - eller så låter vi den dö ut...

Skriv svar