Hatkaraktär?

Diskutera berättelserna som spann vidare på Star Wars-sagan, och numera inte är en del av kanon.
Användarvisningsbild
Darth Robin
Yngling

Re: Hatkaraktär?

Inlägg av Darth Robin » 28 juli 2011 kl. 11:25

Som jag sa bryr jag mig inte så mycket om slideshow-musicvideor. Jag föredrar rörliga bilder.
"As you wich."
―Boba Fet

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Re: Hatkaraktär?

Inlägg av Jedi_Visse » 3 augusti 2011 kl. 06:55

DarkLordKaan skrev:
Jedi_Visse skrev:
DarkLordKaan skrev:Jag har ändrat mina hatkaraktärer till Jabba och Cade Skywalker och en annan sak jag hatar är fansen av Darth Caedus några av dom i alla fall för det finns så himla många youtube videos om honom med emo musik till och jag hatar emo musik dom gör så att sonen till Han Solo och Leia organa ser ut som den nästa Edward Cullen i Twilight :x .

Breaking Benjamin, de är bra ju. Fast ja... haha, de är kanske ganska emo. I vilket fall lyssnade emosarna jag hängde med förr i tiden på sån musik. Hänger nu med ännu värre pack :roll:

Jag tycker det är bra att Jaden är snygg. Det finns för få snygga män (och kvinnor?) i Star Wars. Håller inte riktigt med om att han ser ut som Robert Pattinson direkt (han som spelar Edward), och filmatiseringarna är väl betydligt mer sentida än vissa av de japanska bokomslagen med Jaden är - så jag tror inte inspirationen kommer därifrån.
Oh nej nej det är inte att han liknar honom i utseendet jag sa bara det där för att många emos nu för tiden gillar twilight du vet det är att alla fansen gör honom så himla dramatisk och inte riktigt sithig så det har inget med utseendet att göra.
Vet inte om jag tycker Twilight är ett emofenomen, rent specifikt. :roll: Men men!
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Skriv svar