Grand Theft Auto

Kort-, bräd-, TV- eller datorspel.
Användarvisningsbild
Jonipoon
Jediriddare
Kontakt:

Re: Grand Theft Auto

Inlägg av Jonipoon » 19 december 2013 kl. 11:54

Jag varvade storymode i GTA V redan i September, och nu kör jag mest GTA Online på strötid. Men det är verkligen ett av mina absoluta favoritspel. :)
I am not part of the dark — simply deeper in the shadows.
― Quinlan Vos

Vidmarker
Rymdpilot

Inlägg av Vidmarker » 30 april 2014 kl. 09:53

Inväntar, hyfsat otåligt, PS4-utgåvan som lär komma! Hoppas jag....
R.I.P. Zajba Lighter

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 27 juni 2014 kl. 18:51

Jag har femman sedan min födelsedag i September, dock har den mest fått ligga. Tänkte varva igenom det nu under sommaren när jag har tid. :P
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 17 mars 2015 kl. 10:19

Heists gratis DLC har nu kommit till GTA Online. Inte hunnit prova själv än men hört gott om den. Så det kan vara något att kolla in!

Jag håller för närvarande på att köra GTA San Andreas story(körde spelet redan som barn men spelade endast fritt då och brydde mig ej om uppdragen), köpte spelet igen till PC för ett tag sen, verkligen saknat det! Enligt mig det bästa spelet i serien, utan tvekan. Blandar den typiska GTA formulan med RPG element(du bygger upp dina stats på olika vis och blir bättre genom de), de försökte få in detta även i femman men var ej lika effektivt eller kändes nödvändigt där. Karaktärerna är härliga, Ryder, Sweet, Big Smoke, Tenpenny(spelad av Samuel L Jackson btw).
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Skriv svar