The Lord of the Rings Online

Kort-, bräd-, TV- eller datorspel.
Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Re: The Lord of the Rings Online

Inlägg av Dark-lord » 8 januari 2011 kl. 14:01

Darth Worgen skrev:Tråden är gammal och jag fick spelet för ett bra tag sedan. :lol:

Trots att det är gratis nu orkar jag ändå inte spela så mycket. Början av tråden är helt fail by the way. Tack för den Mandalore, du påmann mig om MuhammedtheProphet, den hemskaste medlemmen som härjat på detta forum. Anledningen till varför han blev bannad.

MuhammedthePophet är bara en av de tre hemskaste medlemarna, hunt3D/Darth Gränd, och Santos/Jedi Friend är de andra två(tror dock att de har förändrats nu.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 8 januari 2011 kl. 19:07

Mighty Mandalore skrev:Världen känns liksom inte levande nog.
Det ser riktigt tråkigt ut när det är natt i spelet. Grafiken ser dessutom något sämre ut.

Användarvisningsbild
Ki-Adi Mundi
Wompråtta

Inlägg av Ki-Adi Mundi » 3 juli 2013 kl. 15:55

Det här spelet är ju otroligt fint. Jag har många av mina finaste spelminnen ifrån detta. Miljöerna är så välgjorda, och karaktärerna känns levande. J.R.R. Tolkien själv skulle vara stolt över ett sådant här spel. Länge leve dvärgarna! :)
"I'm just a simple man trying to make my way in the universe." - Jango Fett

Användarvisningsbild
bloodmountain
Droid

Inlägg av bloodmountain » 10 augusti 2014 kl. 03:01

jag skulle behöva hjälp med lotro.När det ladddar till att jag ska spela så står det failed to connect typ det jag skulle uppskatta hjälp
use the force wisley

Skriv svar