Ultimata Star Wars prylen

Här kan du köpa, byta eller sälja dina Star Wars-prylar.
Kategoriregler
  • Annonsering får endast gälla begagnat eller överblivet material. Det är därutöver inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för kommersiella föremål eller tjänster.
  • Det ska tydligt framgå av trådens titel om det handlar om köp, sälj eller byte.
  • Det är under inga omständigheter tillåtet att sno någons tråd och använda den i eget syfte.
  • I trådarna tillåts enbart diskussion som rör annonsen i fråga. Är man inte intresserad av en affär så skriver man inte i tråden. I köptrådarna kan det det dock vara tillåtet att tipsa om var en viss vara går att köpa.
  • Det är fritt att utforma annonsen efter eget tycke och smak. För att underlätta för andra, tänk dock på att ha med så mycket information som möjligt i dina annonser t.ex. namn på produkten, bild, skick, pris och var någonstans varan finns.
bifrost
Wompråtta

Ultimata Star Wars prylen

Inlägg av bifrost » 16 november 2015 kl. 07:59

Hej alla Star Wars fantaster. Jag har den ultimata saken till den seriösa samlaren ett Star Wars flipper spel från spanska tillverkaren Sonic se länk för info: http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=4513
Då jag inte är en fantast tänkte jag att det är bättre att det går till en fantast. Det är précis genomgånget allt fungerar cabinettet är påbörjat restaurering av men inget som påverkar function. Bakglaset har börjat släppa färg som på dom flesta från denna period, har ett nytryck på gång fast på translite istället. Säljes till högstbjudande. Vad jag har lyckats hitta finns ett fungerande i USA och ett icke fungerande I Frankrike bör finnas ett par till men ingen info finns, så detta är en raritet som en Star Wars fanstast borde ha I sin collection!
MVH
Patrik

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare

Re: Ultimata Star Wars prylen

Inlägg av MurderCapital » 22 november 2015 kl. 20:28

Härlig grej, dock är det helt utan för min prisklass och utrymme.
The negativity is strong in me. :roll:

Skriv svar