S: Star Wars tavlor med filmceller, film 1-6

Här kan du köpa, byta eller sälja dina Star Wars-prylar.
Kategoriregler
  • Annonsering får endast gälla begagnat eller överblivet material. Det är därutöver inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för kommersiella föremål eller tjänster.
  • Det ska tydligt framgå av trådens titel om det handlar om köp, sälj eller byte.
  • Det är under inga omständigheter tillåtet att sno någons tråd och använda den i eget syfte.
  • I trådarna tillåts enbart diskussion som rör annonsen i fråga. Är man inte intresserad av en affär så skriver man inte i tråden. I köptrådarna kan det det dock vara tillåtet att tipsa om var en viss vara går att köpa.
  • Det är fritt att utforma annonsen efter eget tycke och smak. För att underlätta för andra, tänk dock på att ha med så mycket information som möjligt i dina annonser t.ex. namn på produkten, bild, skick, pris och var någonstans varan finns.
MRZ999
Wompråtta

S: Star Wars tavlor med filmceller, film 1-6

Inlägg av MRZ999 » 6 januari 2016 kl. 12:09

Vid kontakt och frågor så mejla mig på MRZ_NR1@hotmail.com

Hej,
kom att tänka på att jag har några tavlor från Star Wars 1-6 liggande som jag kan sälja. Något fan har säkert mer nytta av dem än mig. Är själv en filmälskare, men dessa har gett förmån för andra tavlor. :)

P1010035.jpg
P1010036.jpg
P1010037.jpg
P1010038.jpg
P1010039.jpg
P1010040.jpg

En tavla från varje film. Varje tavla har en filmremsa från den filmen som är inskrivet på framsidan. Titeln och undertiteln är inskrivet med laser. På baksidan finns äkthetsintyg och hologramstämpel, samt tavlans numrering.

Tavlorna ligger i varsin plastficka på bilderna ovan. De är i nyskick. Materialet är toppklass!

När jag importerade dessa för runt 10 år sedan gav jag ca 500kr styck för dem, samt tull och frakt. Jag lägger ut dem för 300kr styck och så får vi se vad som händer. Jag kan sälja dem en och en eller alla tillsammans.

Tavlorna kan hämtas i Trollhättan, Göteborg eller skickas med posten. Jag jobbar i Göteborg och kan försöka ta arbetsbilen och möta upp dig. Jag kan lägga upp tavlorna på tradera ifall det skulle kännas mer tryggt.

Vid kontakt och frågor så mejla mig på MRZ_NR1@hotmail.com

Mvh
Andreas