SÄLJES: Lasersvärd Ultrasabers

Här kan du köpa, byta eller sälja dina Star Wars-prylar.
Kategoriregler
  • Annonsering får endast gälla begagnat eller överblivet material. Det är därutöver inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för kommersiella föremål eller tjänster.
  • Det ska tydligt framgå av trådens titel om det handlar om köp, sälj eller byte.
  • Det är under inga omständigheter tillåtet att sno någons tråd och använda den i eget syfte.
  • I trådarna tillåts enbart diskussion som rör annonsen i fråga. Är man inte intresserad av en affär så skriver man inte i tråden. I köptrådarna kan det det dock vara tillåtet att tipsa om var en viss vara går att köpa.
  • Det är fritt att utforma annonsen efter eget tycke och smak. För att underlätta för andra, tänk dock på att ha med så mycket information som möjligt i dina annonser t.ex. namn på produkten, bild, skick, pris och var någonstans varan finns.
Tyranoz
Wompråtta

SÄLJES: Lasersvärd Ultrasabers

Inlägg av Tyranoz » 31 januari 2016 kl. 21:20

Hej alla SW entusiaster,
Naturligtvis så är Lasersvärdet den självklara pärlan i alla nördars samling!
Efter två års åtrå och ömsesidig kärlek så funderar jag nu på att sälja de två jag med stolthet äger.

Det finns många varianter där ute, men av min erfarenhet är dessa bland de bättre - därav priset!
Ni hittar hela kollektionen på Ultrasabers com om ni vill dubbelkolla några detaljer eller se bilder.

De två modellerna jag har är Manticore (röd färg) & Consular (som är VÄLDIGT lik Qui Gonn´s).
Consular kan man snabbt byta färg på, så den kan man köra både rött, grönt, violett och två olika nyanser av blått på.
Dessutom så har jag en liten adapter så att man kan koppla ihop dem båda till en sjukt lång dubbelsabel med - om man nu har en fetish för ex Darth Maul. :)

Självklart är det ljud i dem - som man kan programera via mikro-usb och ett interface i datorn, och det medföljer batteri, laddare och bältesclip till dem.

Har betalat 7000 spänn för dem (totalt), och vill ha minst 5000 spänn för dem.
Så teoretiskt 2500 styck, även om jag hellre säljer båda till en person - eftersom man annars inte har möjligheten att koppla ihop dem till en double-bladed. :)

Ganska högt pris - men kvalitets-svärd - så OM någon vill ha the real shit, så hör av er till mig.
jediacademy@phosgraphis.se

Tyranoz
Wompråtta

Re: SÄLJES: Lasersvärd Ultrasabers

Inlägg av Tyranoz » 31 januari 2016 kl. 21:22

Obs! Kommer inte checka in här speciellt ofta, så använd mailen om ni vill komma i kontakt.

Skriv svar