Vinyl Jawa

Här kan du köpa, byta eller sälja dina Star Wars-prylar.
Kategoriregler
  • Annonsering får endast gälla begagnat eller överblivet material. Det är därutöver inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för kommersiella föremål eller tjänster.
  • Det ska tydligt framgå av trådens titel om det handlar om köp, sälj eller byte.
  • Det är under inga omständigheter tillåtet att sno någons tråd och använda den i eget syfte.
  • I trådarna tillåts enbart diskussion som rör annonsen i fråga. Är man inte intresserad av en affär så skriver man inte i tråden. I köptrådarna kan det det dock vara tillåtet att tipsa om var en viss vara går att köpa.
  • Det är fritt att utforma annonsen efter eget tycke och smak. För att underlätta för andra, tänk dock på att ha med så mycket information som möjligt i dina annonser t.ex. namn på produkten, bild, skick, pris och var någonstans varan finns.
John Benobi

Vinyl Jawa

Inlägg av John Benobi » 16 april 2016 kl. 18:31

Vinyl Cape Jawa säljes på Bukowskis.

https://www.bukowskis.com/sv/lots/78460 ... enner-1978?

Användarvisningsbild
Darth Lars
Droid

Re: Vinyl Jawa

Inlägg av Darth Lars » 17 april 2016 kl. 02:07

... och när jag var liten tyckte jag att tyg-cape'n på min Jawa var så mycket bättre än vinyl-cape'n på min kompis Jawa.
When your face is a prune, action goes BOOM!

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare

Inlägg av MurderCapital » 18 april 2016 kl. 22:03

Inte värt det, seriöst.
The negativity is strong in me. :roll:

Användarvisningsbild
Darth Elooi
Droid

Inlägg av Darth Elooi » 18 april 2016 kl. 22:09

Har absolut inte råd till det!
For my ally is the force, And a powerful ally it is. Life creates it, makes it grow. Its energy surrounds us and binds us.

Låst