LEGO Star Wars III: The Clone Wars

Diskutera kort-, bräd-, TV- eller datorspel.
Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 29 april 2010 kl. 15:18

niklazz0n skrev:Du är ju ett barn.
Just det och jag är stolt över det :D

kan ni tänka er jag är barn!ni kan inte göra saker för då skäms ni men jag kan göra vad jag vill(jah nästan?)
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
stefan313
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av stefan313 » 29 april 2010 kl. 15:59

Alla har väl ett litet barn inom sig som vill komma ut.

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 29 april 2010 kl. 17:51

stefan313 skrev:Alla har väl ett litet barn inom sig som vill komma ut.
Barnet inom mig säger åt mig att köpa LEGO Star Wars III: The Clone Wars. Ska väl köpa det åt honom för att slippa tjat. :lol:

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 29 april 2010 kl. 20:46

Ni är alla barn ifh till mig =)

Användarvisningsbild
Aayla Secura
Rymdpilot

Inlägg av Aayla Secura » 29 april 2010 kl. 22:12

Och du är en gubbe ifh till alla oss! <3
Vad tycks om min besserwisser-signatur? :)

[quote="Dementis"]5 poäng till Aayla...[/quote]

[quote="Kaxs"] Aayla har helt rätt. [/quote]

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 29 april 2010 kl. 22:27

Haha =D

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 30 april 2010 kl. 18:13

Jag tänker aldrig köpa Lego star wars III eller något annat TCW spel så länge jag lever!
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 30 april 2010 kl. 21:18

Dark-lord skrev:Jag tänker aldrig köpa Lego star wars III eller något annat TCW spel så länge jag lever!
Vi vet det nu.
Vi vet att du inte gillar CloneWars.
Jag har varit medlem i 1½ månad och har nog sett dig säga det 20 ggr.
Inget illa menat men vi vet att du inte gillar CW så du behöver inte säga det mer. =)

Användarvisningsbild
Kaxs
Jedibibliotikarie

Inlägg av Kaxs » 1 maj 2010 kl. 10:36

Dark-lord skrev:kan ni tänka er jag är barn!ni kan inte göra saker för då skäms ni men jag kan göra vad jag vill(jah nästan?)
Skicka gärna ett PM där du säger vad du kan göra som vi skulle skämmas för, så får vi se :wink: Men som sagt, ta det i ett PM så vi inte går off-topic för mycket.
Dark-lord skrev:Jag tänker aldrig köpa Lego star wars III eller något annat TCW spel så länge jag lever!
Som jag har förstått det så gillar du inte TCW för att det förstör tidslinjen och är, enligt dig, löjligt.

Har du spelat de andra Lego-spelen? Har du gillat dem? Hur löjliga är inte de? Hur mycket "förstör" inte de etablerad canon? Svaret är: hur mycket som helst.

Om du inte vill att TCW ska vara canon så kan jag förstå det. Men det är inte canon, så vad är problemet? :roll:

EDIT: På tal om det skulle jag gärna se ett Lego-spel som faktiskt var canon. Men det lär väl aldrig hända...
Robotic Gungans who are resistant to lightsabers seem pretty intimidating.

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Inlägg av Jedi_Visse » 1 maj 2010 kl. 17:16

Dark-lord skrev:

kan ni tänka er jag är barn!ni kan inte göra saker för då skäms ni men jag kan göra vad jag vill(jah nästan?)
Om man är gammal nog att förstå att andra skulle skämmas i samma situation är man också gammal nog att skämmas själv :wink:
Kaxs skrev:
Dark-lord skrev:kan ni tänka er jag är barn!ni kan inte göra saker för då skäms ni men jag kan göra vad jag vill(jah nästan?)
Skicka gärna ett PM där du säger vad du kan göra som vi skulle skämmas för, så får vi se :wink: Men som sagt, ta det i ett PM så vi inte går off-topic för mycket.
Har du spelat de andra Lego-spelen? Har du gillat dem? Hur löjliga är inte de? Hur mycket "förstör" inte de etablerad canon? Svaret är: hur mycket som helst..
De förstör ingenting, just eftersom (precis som du sa) inte är canon. Lego-spelen är bara smått irriterande i allmänhet, men jag orkar inte hata dem eftersom de är ganska harmlösa på grund av att de är nanon.

Jag börjar för övrigt hålla med dark-lord om TCW.
Det börjar bli för mycket. Jag tror att vi ska ska starta anti-TCW-aktion tillsammans.
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Användarvisningsbild
stefan313
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av stefan313 » 2 maj 2010 kl. 14:09

LEGO spelen är ju framför allt gjorda för att små barn ska få chansen att spela lite Star Wars. Det är ju därför det är lite humor också.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 2 maj 2010 kl. 14:11

Jedi_Visse skrev:
Dark-lord skrev:

Om man är gammal nog att förstå att andra skulle skämmas i samma situation är man också gammal nog att skämmas själv :wink:
Kaxs skrev:
Har du spelat de andra Lego-spelen? Har du gillat dem? Hur löjliga är inte de? Hur mycket "förstör" inte de etablerad canon? Svaret är: hur mycket som helst..
De förstör ingenting, just eftersom (precis som du sa) inte är canon. Lego-spelen är bara smått irriterande i allmänhet, men jag orkar inte hata dem eftersom de är ganska harmlösa på grund av att de är nanon.

Jag börjar för övrigt hålla med dark-lord om TCW.
Det börjar bli för mycket. Jag tror att vi ska ska starta anti-TCW-aktion tillsammans.
Och när ska vi sätta igång? :)

Användarvisningsbild
Combalex
Droid

Inlägg av Combalex » 2 maj 2010 kl. 16:26

Ingen tvingar er att köpa sakerna som kommer från TCW, ni är det enda som är irriterande nu liksom. Själv så älskar jag alla lego spelen, vad gör det om det är för barn också? Var dom äldre star wars spelen på super nintedo(?) för alla ungar med 1337 max skillz? Så länge det är kul så gör det ju ingen skillnad. Och vad är det för trams med att det förstör tidslinjen? Tar ni seriöst TCW och LEGO spelen på så mycket allvar? Håll er till filmerna om det är ett sånt stort problem dårå.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 2 maj 2010 kl. 16:31

Combalex skrev:Ingen tvingar er att köpa sakerna som kommer från TCW, ni är det enda som är irriterande nu liksom. Själv så älskar jag alla lego spelen, vad gör det om det är för barn också? Var dom äldre star wars spelen på super nintedo(?) för alla ungar med 1337 max skillz? Så länge det är kul så gör det ju ingen skillnad. Och vad är det för trams med att det förstör tidslinjen? Tar ni seriöst TCW och LEGO spelen på så mycket allvar? Håll er till filmerna om det är ett sånt stort problem dårå.
Jag har inget imot Lego spelen men jag gillar inte TCW och kommer inte köpa Lego star wars III för det eftersom det är baserat på TCW serien

Skriv svar