Star Wars: Uprising

Diskutera kort-, bräd-, TV- eller datorspel.
Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Star Wars: Uprising

Inlägg av Wilfer88 » 11 september 2015 kl. 12:44

Någon som testat eller kör detta mobil-spel? RPG till telefonen, co-up, canon-berättelse, göra uppror mot imperiet. Intressant?

http://starwars.se/texter/nyheter/16-sp ... pa-mobilen

Tekniskt sett i alla fall ett spel som är redo för en stor marknad. Star Wars blir ju bara större och mobiler så tillgänglig.

Själv så, ne, spelar ändå aldrig på mobilen, men kan därmed inte heller göra bedömningen om det är bra eller dåligt. Man måste ju jämföra med rätt saker.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Re: Star Wars: Uprising

Inlägg av Fredrik Jonsson » 11 september 2015 kl. 14:16

Jag har aldrig riktigt gillat att spela på mobilen. Jag känner mig så klumpig om det inte finns några knappar.

Men jag är nog lite intresserad ändå. Ser ju bättre ut än många andra mobilspel. Plus att det utspelar sig post-Jedi.

Det kanske inte skadar att prova.
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 17 september 2015 kl. 06:18

Funderar nästan på att dra ner detta, är ju ändå gratis. Verkar en aning intressant. Vad tyckte du Fredrik? (ifall du provat än).
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 24 september 2015 kl. 09:20

Spelet fick dålig kritik på IGN. Gör mig lite bättre till mods, kanske kan hålla mig nu och slippa behöva slösa tid med att köra mobilspel. :laugh:
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Skriv svar