Vi har en Star Wars hatare bland oss

Diskutera alla Star Wars-produkter som inte redan har en avdelning (t.ex. leksaker, statyetter, pins).
Användarvisningsbild
biarce
Wompråtta

Vi har en Star Wars hatare bland oss

Inlägg av biarce » 5 maj 2013 kl. 00:04

Som ni kanske redan märkt har ett stort brott begåts en av mina bästa trådar har blivit låst och det kan bara betyda en sak vi har en Star wars hatare bland oss jag gjorde tråden för att stödja och hjälpa andra Star wars fan men det verkar inte den grymme hataren bry sig om utan låste tråden utan att visa kännslor DEN JÄVELN vi kan inte låta detta fortsätta vi måste få fast honom alla de som sett nått ska raportera till mig genast de som hjälper honom riskerar avstängning utan varning ifall ni är ett sant Star wars fan så hjälp mig få fast denna bedragare och skicka honom till helvetet där han hör hemma det var allt.

Hittills har jag två misstänkta

wilfer88
jimmie

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Re: Vi har en Star Wars hatare bland oss

Inlägg av Wilfer88 » 5 maj 2013 kl. 00:16

Jag som varit online idag och tagit hand om dina trådar. Du ger ut falsk, ej riktig information om film och spel. Det är allt för uppenbart och folk kan endast bli irriterad eller arg att läsa det du skrivit. Förhoppningsvis ingen som blivit vilseledd.

Du skriver för övrigt i fel sektion på forumet och kalla folk som gillar Star Wars för hatare och bedragare, då sätter du ribban högt, speciellt när du ger dig på en medarbetare på forumet.

Jag skriver såhär till dig, bara för att vara öppen med att jag ger dig en sista chans. Uppträd som en normal användare (finns tiotusentals inlägg på forumet här som kan fungera som föredömliga du kan försöka efterlikna) så kan du få vara kvar, men fortsätter du samma väg som tidigare, blir du bannlyst, avstängd från forumet och kan därmed inte skriva ett ord till här. Så är reglerna, man måste vara skötsam.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
biarce
Wompråtta

Inlägg av biarce » 5 maj 2013 kl. 15:06

Ok sorry för allt hemskt jag gjort men jag trodde faktiskt inte att nån skulle gå på det men jag slutar väll då med alla trolltrådar och blir en snäll och skötsam medlem.

Nöjd nu?

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 2 november 2014 kl. 14:08

Lol, detta var en kul tråd. Må säga vad man vill om troll, men randomheten kan vara skoj ibland. :P
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Skriv svar