Vad samlar ni på?

Diskutera alla Star Wars-produkter som inte redan har en avdelning (t.ex. leksaker, statyetter, pins).
Användarvisningsbild
Reptilicus
Rymdpilot

Re: vad samlar ni på

Inlägg av Reptilicus » 18 november 2010 kl. 21:22

Clone Wars 730 skrev:tror Juno gubben är borta också, väldigt synd
Är inte Juno en kvinna? ;)
Dark-lord skrev:Kränker du min åsikt?
Då är det du som är ond
Du säger bara mot dig själv Dark-lord. :roll:
Clone Wars 730 skrev:Men jag är trött på dig när du hela tiden säger att clone wars inte duger, jag tycker att det är en art och även en konst för massmediet, du kan inte hela tiden slänga kommentarer om clone wars, om man ska vara star wars fan får man inte vara negativ mot något som ens är närheten av star wars jag kanske lät lite negativ i the old republic tråden men jag tycker ändå det ser riktigt coolt ut och jag kanske ska köpa det, men du uppmuntrar os inte ett dugg om clone wars, får jag fråga en sak , VARFÖR TYCKER DU CLONE WARS ÄR SÅ DÅLIGT?
Att acceptera varandras åsikt är A och O i Yttrandefrihetsgrundlagen. Det är ingenting man behöver bli arg över. Argumentera emot varandra istället.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 18 november 2010 kl. 21:26

Bete dig inte som en fem åring om vi ska kunna arrgumentera CW730, man måste inte alls gilla allt, och det är bara barnsligt att påstå det.

Dessutom Reptilicus, på vilket sätt säger jag emot mig själv?

Och jag säger det inte alls överallt, t.e.x det där med plåster, jag sa bara att inte jag tänker köpa de.
Och att jag inte vill ha en marabou med CW motiv rör väl inte dig nåt?
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Reptilicus
Rymdpilot

Inlägg av Reptilicus » 18 november 2010 kl. 21:40

Dark-lord skrev:Bete dig inte som en fem åring om vi ska kunna arrgumentera CW730, man måste inte alls gilla allt, och det är bara barnsligt att påstå det.
Lägg av Dark-lord. Är det någon som är barnslig här så är det du. Du beter dig just nu som en femåring. (Clone Wars 730 också för den delen)
Dark-lord skrev:Dessutom Reptilicus, på vilket sätt säger jag emot mig själv?
Du kallar han ond bara för att han säger emot dig och det är taskigt. Du låter som Anakin i ROTS "If your not with me, then your my enemy"'

Du börjar gå mig på nerverna verkligen, Darky. :cry:

Användarvisningsbild
Clone Wars 730
Rymdpilot

Inlägg av Clone Wars 730 » 18 november 2010 kl. 22:34

Dark-lord skrev:Bete dig inte som en fem åring om vi ska kunna arrgumentera CW730, man måste inte alls gilla allt, och det är bara barnsligt att påstå det.

Och jag säger det inte alls överallt, t.e.x det där med plåster, jag sa bara att inte jag tänker köpa de.
Men du är ännu mer barnslig om du står här och påstår gång på gång att clone wars är töntigt, jag kanske borde respektera att du inte gillar det och dem där plåsterna men jag tycker du kanske kan vara tyst om det handlar lite om clone wars. Så lägg dig inte i om du så gärna vill slippa konflikter, lyssna nu på mitt råd dark-lord, jag säger inte detta för att vara elak men bara för att du ska förstå mig bättre.
"Taris is defenseless against our assault, Lord Malak. They are offering no resistance. The city is in ruins." ― Saul Karath

Användarvisningsbild
Clone Wars 730
Rymdpilot

Inlägg av Clone Wars 730 » 18 november 2010 kl. 22:42

Clone Wars 730 skrev:

Men du är ännu mer barnslig om du står här och påstår gång på gång att clone wars är töntigt, jag kanske borde respektera att du inte gillar det och dem där plåsterna men jag tycker du kanske kan vara tyst om det handlar lite om clone wars. Så lägg dig inte i om du så gärna vill slippa konflikter, lyssna nu på mitt råd dark-lord, jag säger inte detta för att vara elak men bara för att du ska förstå mig bättre.
Om du inte ens tycker om clone wars så behöver du ju inte skriva å svara på sådant för då råkar bara orden slingra sig ut ur din mun.

Kom ihåg att kraften alltid är med dig och när du läst detta att ditt hat har lugnat sig, Anakin! Anakin! ''Leave the hate behind you!'' - Obi-Wan
"Taris is defenseless against our assault, Lord Malak. They are offering no resistance. The city is in ruins." ― Saul Karath

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 19 november 2010 kl. 15:20

Dubbelposta inte, och jag skriver inte ens i CW trådar längre, visst har jag varit omogen och kanske kaxig det senaste året här, men ni behöver inte alltid tänka på mig som det.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Clone Wars 730
Rymdpilot

Inlägg av Clone Wars 730 » 19 november 2010 kl. 16:48

Förlåt att jag dubbelpostade, jag såg inte det. :/

Det gick inte heller att ta bort. :O

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 25 december 2010 kl. 12:40

Jag fick en ny bobble head till min samling i Julkalpp ;)

Den här figuren förestälde Yoda

http://www.google.se/imgres?imgurl=http ... 62&bih=562

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 25 december 2010 kl. 23:55

Nice! Något att ställa i hyllan eller i bilen.

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 29 december 2010 kl. 01:59

Min yngsta son är tokig i droids från Star Wars så hans juklappar blev till viss del inriktade på det.
Han samling av Star Wars figurer utökades under julen av: IG-88, Battle Droid Commander, Destroyer Droid (Droidekas), Super Battle Droid, R4-P17, Crab Droid och General Grievous (nåja, mycket robot ivf).
Till det de jag nämnde i tråden om Star Wars figurer (http://www.starwars.se/forum/viewtopic.php?f=8&t=2704) plus Count Dooku, Chewbacca, Asajj Ventress och Rex.
Blus en battle tank.
Så han börjar få en rejäl samling. =)

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Re: Vad samlar ni på?

Inlägg av Dark-lord » 30 december 2010 kl. 19:40

Har nu byggt färdigt min AT-AT Walker i LEGO som jag fick i Julklapp :D

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 31 december 2010 kl. 00:04

9 åringen fick hoth basen (3 in one), Fraktskeppet med sidius och en skadad anakin/vader, madlaorian battlepacket, clone battlepacket och Nute Gunray farkosten i lego.

7 åringen fick Greivius skeppet, Anakins Freeco speeder och vaders tie fighter plus rebel packet från hoth.

Dom har en ganska stor samling nu, synd bara att endast det dom fick nu är uppbyggda.

Användarvisningsbild
dajcman
Padawan

Inlägg av dajcman » 31 december 2010 kl. 01:05

min lillebrors samling av star wars lego (nåja, lite min med ;) ) är allt uppbyggt och fint uppsatt på en hylla :D alltid lika kul att se det där :D
Never tell me the odds! - Han Solo

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 31 december 2010 kl. 01:48

Önskar att vi hade det lika.
Frugan byggde upp allt förra året men det tog bara några veckor sedan var det skrot igen. =/

Användarvisningsbild
dajcman
Padawan

Inlägg av dajcman » 31 december 2010 kl. 11:37

Som tur är (eller kanske inte, men ändå) så leker han aldrig med det, så det står alltid där lika fint :D det tråkiga är då att där aldrig kommer nåt nytt :P
Never tell me the odds! - Han Solo

Skriv svar