Vad samlar ni på?

Diskutera alla Star Wars-produkter som inte redan har en avdelning (t.ex. leksaker, statyetter, pins).
Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Re: Vad samlar ni på?

Inlägg av Dark-lord » 12 april 2011 kl. 16:32

Det vet du nog om du rottar lite i arkivet ;) (Men antar att du var ironisk nu ;) )
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Slave 4
Fuktfarmare

Inlägg av Slave 4 » 19 juni 2011 kl. 22:17

Uppdaterade TCW samling. :)

http://www.majhost.com/gallery/Refuteku ... c14477.jpg

Saknar Secret Missions #3
Vet inte om jag ska ge mig in på de där choose your path böckerna....

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 19 juni 2011 kl. 22:36

Du älskar verkligen det "nya" TCW multimedia projektet ser jag.....
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Slave 4
Fuktfarmare

Inlägg av Slave 4 » 21 juni 2011 kl. 11:31

Jag älskar Star Wars. Det här är bara TCW delen av min samling ;)

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 21 juni 2011 kl. 11:39

Jag föredrar hellre det gamla Klonkriget multimediaprojektet(som t.ex Republic tidningarna, Shatterpoints, Republic Commando osv) det känns mycket mer realistiskt....

Men till dej som föredrar det nyare tcw multimedian så kan jag säga att det finns ett nytt svenskt numer ute i butik nu! Såg det igår på ICA Maxi...

Användarvisningsbild
Darth Robin
Yngling

Inlägg av Darth Robin » 21 juni 2011 kl. 19:59

Dark-lord skrev:Jag föredrar hellre det gamla Klonkriget multimediaprojektet(som t.ex Republic tidningarna, Shatterpoints, Republic Commando osv) det känns mycket mer realistiskt....

Men till dej som föredrar det nyare tcw multimedian så kan jag säga att det finns ett nytt svenskt numer ute i butik nu! Såg det igår på ICA Maxi...
Republic commando är inte en del en del av "(The) Clone Wars multimedia project"
"As you wich."
―Boba Fet

Användarvisningsbild
Slave 4
Fuktfarmare

Inlägg av Slave 4 » 21 juni 2011 kl. 22:15

Republic Commando och Hard Contact boken är faktiskt med i CW multimedia projektet.
Jag har alla 6 Clone Wars böcker och boba fett böckerna, plus Clone Wars albumen, och tidslinjen tar med Republic Commando spelet och Hard Contact :)

Dark Lord: CW är inte ett dugg mer realistiskt ska jag säga dig. och då syftar jag högst på Anzati och deras sugande i näsan efter deras soppa. Ha ha, låter så roligt när man förklarar det. :D

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 21 juni 2011 kl. 23:47

Darth Robin skrev:
Dark-lord skrev:Jag föredrar hellre det gamla Klonkriget multimediaprojektet(som t.ex Republic tidningarna, Shatterpoints, Republic Commando osv) det känns mycket mer realistiskt....

Republic commando är inte en del en del av "(The) Clone Wars multimedia project"
Ehm? Jo? Om det handlar om klonkrigen så är det en del av multimedia projektet - och jag skiter vad Wookieepedia säger...

Användarvisningsbild
Slave 4
Fuktfarmare

Inlägg av Slave 4 » 22 juni 2011 kl. 00:08

Wookieepedia säger att Republic Ccmmando spelet hör till multimedia projektet.

Jag vet, för att jag skrev det för några år sen ;)

Användarvisningsbild
Darth Robin
Yngling

Inlägg av Darth Robin » 22 juni 2011 kl. 13:03

"Although Star Wars Episode II: Attack of the Clones, , Republic Commando: Triple Zero, Labyrinth of Evil, Star Wars Episode III: Revenge of the Sith, and Dark Lord: The Rise of Darth Vader are set in this era and cover the Clone Wars, they are not considered part of the Clone Wars book series."
DET, är vad wookipedia säger.

Dessutom så ska det stå "A clone wars novel" på boken om den tillhör det gamla clone wars multimedia projektet.
"As you wich."
―Boba Fet

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 22 juni 2011 kl. 13:17

Wookieepedia har inte alltid rätt - särskilt inte om sådanna saker, om det är en bok under Klonkriget så hör det till "Clone Wars Multimedia project" spelar ingen roll vad Wikia sidor säger....

Användarvisningsbild
Darth Robin
Yngling

Inlägg av Darth Robin » 22 juni 2011 kl. 13:24

Dark-lord skrev:Wookieepedia har inte alltid rätt - särskilt inte om sådanna saker, om det är en bok under Klonkriget så hör det till "Clone Wars Multimedia project" spelar ingen roll vad Wikia sidor säger....
Vilken fakta baserar du det på? Jag gan inte hitta någon källa som påstår att det skulle vara en del av projektet.
"As you wich."
―Boba Fet

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 22 juni 2011 kl. 13:38

Faktan är väl möjligen att det utspelar sig under klonkriget, refrenterar till de andra källorna som utspelar sig där osv.

Användarvisningsbild
Kaxs
Jedibibliotikarie

Inlägg av Kaxs » 22 juni 2011 kl. 15:40

Men snälla ni, spelar det någon som helst roll huruvida RC-böckerna är del av projektet? Dem blir väl inte bättre eller sämre av det?
Robotic Gungans who are resistant to lightsabers seem pretty intimidating.

Användarvisningsbild
Slave 4
Fuktfarmare

Inlägg av Slave 4 » 22 juni 2011 kl. 18:01

Men läste ni inte vad jag skrev?

Darth Robin: det står Republic Commando: Triple Zero

RC står med i kronologin som står i varje CW bok. End of story.

Skriv svar