Köpes / Bytes / Säljes

Diskutera alla Star Wars-produkter som inte redan har en avdelning (t.ex. leksaker, statyetter, pins).
bigbomba
Wompråtta

Re: Köpes / Bytes / Säljes

Inlägg av bigbomba » 19 februari 2013 kl. 16:09

Hej

Ska jag ta bort bilden?

699? Kostar 1.199 sidan jag kollar på..

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=659565

Dessutom, så kostar den 99 pund på amazon, där den ursprungligen kostade 114 pund. Och jag har kvitto från komplett, den är fortfarande i emballaget(!) som den fraktades i. Och jag kan sälja den face to face utan att vara anonym. Så jag förstår inte varför någon ska "se upp"..

Jag är en ärlig människa. Enda orsaken jag vill sälja headsetet är att jag vill köpa ett som har mindre värde..

MVH
Big

MrMoreno
Wompråtta

Inlägg av MrMoreno » 18 mars 2013 kl. 18:58

Hejsan Allihopa

Säljer en MasterReplica FX Saber Darth Vader tidig utgåva då jag köpte den när de kom ut!!

i och med att jag e i behov av pengar så säljer jag denna för 1700:- eller högst bjudande betalaren betalar även frakt kostnad om det skulle behövas varan finns i Malmö.

PM:a mig eller skicka på svenne83@hotmail.com

Lordvader321
Wompråtta

Inlägg av Lordvader321 » 17 maj 2013 kl. 19:41

Är ruggigt sugen på en Darth Vader supreme dräkt (rubies)... Om någon har någon som ligger och skräpar och vill bli av med den så skicka ett mail i PM,
hare.1337@hotmail.com

http://viewitem.eim.ebay.se/Darth-Vader ... 72214/item

Blid för att förtydliga lite vilken jag menar.. :D

Tack på förhand!!!///Lordvader321

Användarvisningsbild
jaytownsend93
Wompråtta

Inlägg av jaytownsend93 » 22 oktober 2013 kl. 20:46

Undrar om någon har en sån här pappfigur med Anakin eller vet om man kan köpa/beställa i Sverige ?
"I think he's a she... and I think she's a Changeling"

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare

Inlägg av MurderCapital » 23 oktober 2013 kl. 23:14

jaytownsend93 skrev:Undrar om någon har en sån här pappfigur med Anakin eller vet om man kan köpa/beställa i Sverige ?
Har sett dom på sci-fi mässorna i Sverige. Är en nu i slutet av November i Stockholm. Själv har jag en Leia som jag köpt där.
The negativity is strong in me. :roll:

Användarvisningsbild
jaytownsend93
Wompråtta

Inlägg av jaytownsend93 » 23 oktober 2013 kl. 23:31

MurderCapital skrev:
jaytownsend93 skrev:Undrar om någon har en sån här pappfigur med Anakin eller vet om man kan köpa/beställa i Sverige ?
Har sett dom på sci-fi mässorna i Sverige. Är en nu i slutet av November i Stockholm. Själv har jag en Leia som jag köpt där.
jaa det kan nog stämma, va på mässan i Helsingborg som va nyss men då hade dom bara Boba Fett och Leia har jag för mig. Har tyvärr inte råd att åka upp till Stockholms mässan men får leta vidare :)

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare

Inlägg av MurderCapital » 24 oktober 2013 kl. 00:01

jaytownsend93 skrev:
MurderCapital skrev:
jaa det kan nog stämma, va på mässan i Helsingborg som va nyss men då hade dom bara Boba Fett och Leia har jag för mig. Har tyvärr inte råd att åka upp till Stockholms mässan men får leta vidare :)
I will let you know om jag ser någon någon annanstans.

Användarvisningsbild
jaytownsend93
Wompråtta

Inlägg av jaytownsend93 » 24 oktober 2013 kl. 10:00

Gör det! :D

Användarvisningsbild
aifia
Wompråtta

Inlägg av aifia » 7 januari 2014 kl. 15:57

Stormtrooper dräkt köpes. Av så hög kvalite som möjligt! (gärna OK till 501) Skall användas till ett filmprojekt. Dräkten får gärna vara så komplett som möjligt. Iaf en komplett dräkt utan blaster och skor är att föredra. Skall passa person på 180cm och ca 85 kg. Hör av dig om du har något att erbjuda! Tack på förhand.

Användarvisningsbild
aifia
Wompråtta

Inlägg av aifia » 10 januari 2014 kl. 12:49

Darth Vader (Dave Prowse) autograf säljes. Signerat i guldfärgad tusch med hälsning: "the force is with you".
Kan skickas inom Norden med posten (välemballerat). Intresserade kan höra av sig via PM. Fler bilder finns att fås.

Judge Blyme
Wompråtta

Inlägg av Judge Blyme » 27 januari 2014 kl. 09:09

Hej Forumet...

Kolla mina schyssta Star Wars gubbar jag tyvärr måste sälja av.. Jag ser mer än gärna att någon från forumet (läs Star Wars fan) köper upp dom och tar hand om dom...
http://www.tradera.com/finding.mvc/item ... nr=1379321

Hör av er om ni har några frågor eller vill ha bilder på prylarna...

See Yaaa

Judge Blyme

Darth Anjang
Wompråtta

Guldfärgat filmställ för videobutik från första hemvideorele

Inlägg av Darth Anjang » 31 maj 2014 kl. 12:53

Guldfärgat filmställ för videobutik från första hemvideoreleasen 1997 av Star Wars Special Edition (de guld- respektive silverfärgade boxarna med Darth Vader-masken på framsidan).

Lär inte finnas många fler än detta ex kvar nu 17 år senare (hittar inte ens bild av stället med Google), så passa på att skaffa ett unikt tillskott till samlingen. Mycket fint skick.
Det är med sorg i hjärtat jag skiljs från detta filmställ och jag undrar dagligen varför, ååå varför kunde jag inte skaffa en flickvän som fattar att Star Wars-samlarsaker är bland det snyggaste som finns att inreda ett hem med, även efter man fyllt 30? ;-P

Jag har använt stället för min DVD-samling – ca 8 fodral per fack får plats, totalt ca 128 filmer. Kan förstås även användas för utställning av Star Wars-samlarprylar eller något annat kul.

Om intresse finns så har ja även två videoställ (kantigt halvcirkelformade, kan sätta ihop två till en helcirkel) för sista eller näst sista icke-special-edition-releasen (ca 1993-1995). Tycker personligen att det guldfärgade är snyggare och inte minst nättare, men dessa äldre svarta ställ är jättebamsiga med en enorm Darth Vader-byst (papp) ovanpå. Något för den som har gott om utrymme och inte allt för lågt i tak. Har även en Darth Vader-standee (helfigur av Darth Vader i full skala, fristående i app) och ett par papp-promotiongrejer till Episode I (från både bio och DVD-releasen).

Vill främst bara att detta filmställ ska hamna hos en kärleksfull samlare, där det kan komma mer till sin rätt än nedpackat på vinden hos mig. Är flera intresserade så kan jag sälja den för 150kr eller hbj, men det har inte varit någon jätterusning när jag haft den ute på Tradera. Så om ruschen uteblir så köp bara några goda mörk chokladkakor eller nått annat trevligt och ge mig för besväret, så är jag nöjd med det.

Maila, eftersom jag inte är ofta inne på detta forum.

Bild: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5711_n.jpg

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare

Re: Guldfärgat filmställ för videobutik från första hemvideo

Inlägg av MurderCapital » 31 maj 2014 kl. 19:45

Darth Anjang skrev:Guldfärgat filmställ för videobutik från första hemvideoreleasen 1997 av Star Wars Special Edition (de guld- respektive silverfärgade boxarna med Darth Vader-masken på framsidan).

Lär inte finnas många fler än detta ex kvar nu 17 år senare (hittar inte ens bild av stället med Google), så passa på att skaffa ett unikt tillskott till samlingen. Mycket fint skick.
Det är med sorg i hjärtat jag skiljs från detta filmställ och jag undrar dagligen varför, ååå varför kunde jag inte skaffa en flickvän som fattar att Star Wars-samlarsaker är bland det snyggaste som finns att inreda ett hem med, även efter man fyllt 30? ;-P

Jag har använt stället för min DVD-samling – ca 8 fodral per fack får plats, totalt ca 128 filmer. Kan förstås även användas för utställning av Star Wars-samlarprylar eller något annat kul.

Om intresse finns så har ja även två videoställ (kantigt halvcirkelformade, kan sätta ihop två till en helcirkel) för sista eller näst sista icke-special-edition-releasen (ca 1993-1995). Tycker personligen att det guldfärgade är snyggare och inte minst nättare, men dessa äldre svarta ställ är jättebamsiga med en enorm Darth Vader-byst (papp) ovanpå. Något för den som har gott om utrymme och inte allt för lågt i tak. Har även en Darth Vader-standee (helfigur av Darth Vader i full skala, fristående i app) och ett par papp-promotiongrejer till Episode I (från både bio och DVD-releasen).

Vill främst bara att detta filmställ ska hamna hos en kärleksfull samlare, där det kan komma mer till sin rätt än nedpackat på vinden hos mig. Är flera intresserade så kan jag sälja den för 150kr eller hbj, men det har inte varit någon jätterusning när jag haft den ute på Tradera. Så om ruschen uteblir så köp bara några goda mörk chokladkakor eller nått annat trevligt och ge mig för besväret, så är jag nöjd med det.

Maila, eftersom jag inte är ofta inne på detta forum.

Bild: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5711_n.jpg
Har sett när du har haft den ute på Tradera. Grejen är väl frakten... Vad går den på? Eller var finns den att hämta?

Craler
Wompråtta

Inlägg av Craler » 27 juni 2014 kl. 15:53

Säljer nu två mycket fina exemplar av Star Wars hjälmar. Har endast använts som prydnad under min ägo, men går att använda om så önskas. Ingen av dom har några skador.

Bild

Bild
Stormtrooper:
Det finns mjuk stoppning inne i hjälmen som ökar komforten men som kan tas bort om man har lite större huvud. Är gjord av vinyl. Inga skador!

Bild
Darth Vader:
Hjälmen är i två delar, framdelen som spänns runt huvudet och sedan toppen som fästs över. Inga skador!

Kom med bud!
Finns i Malmö men kan skickas mot att köparen betalar frakten.

minichucken
Wompråtta

Säljes Star Wars Modellbyggsatser

Inlägg av minichucken » 28 augusti 2015 kl. 11:07

Säljer av min samling av obyggda Star Wars modellbyggsatser.
Samtliga kartonger är öppnade men delarna ligger inplastade som dom kom när jag köpte dom. Alla dekaler och originalemballage är som de ska i kartongerna.
Samtliga byggsatser är diskontinuerade och tillverkas inte längre.

Dessa kommer från företaget AMT/ERTL samt FineMolds. FineMolds är företaget från Japan som hade licensen förut på dessa modellbyggsatser och dessa är väldigt detaljrika.

Trade Federation Tank (Star Wars Episod 1)
AMT ERTL
Kit no. 30123
Skala 1:32
Lite skador på kartongen, alla delar inplastade och intakta i kartongen.
Pris: 500:-

Jedi Starfighter with Hyperdrive ring
(Kuat Systems Engineering Light Interceptor)
FineMolds
Skala 1:72
Kit no. SW3 2500
Pris: 600:-

Tie Interceptor (Sienar Fleet Systems)
FineMolds
Kit no. SW5 2200

X-Wing Fighter (Incom Corporation T-65 X-Wing Space Superiority Fighter)
FineMolds
Kit no. Sw1 2400

Millenium Falcon, Cut-Away
AMT ERTL
Kit No. 8789
Detta är en Cut-away modell där man kan ta bort ena delen av modellen för att se in inuti. Väldigt detaljrik!
Pris: 800:-

Speder Bike, Flight Display Disc
AMT ERTL
Display disc size: 11 1/2"
Kit. No 6352
Kommer med en detaljerad Speeder Trooper samt en Display disc.

Tie Fighter, Flight Display Disc
AMT ERTL
Display disc size: 11 1/2"
Kit No.8275

Summorna jag har angivit är minimipris som jag vill släppa dom för därför kan det vara aktuellt att modellerna går till högstbjudande. Speciellt FineMolds-modellerna och Millenium Falcon. Kom gärna med bud oavsett. ;)

Skicka mig ett pm om du har frågor eller är intresserad av att köpa. Vid köp av flera så ser jag till att packa dessa så att det blir så billig frakt som möjligt.

OBS! Frakt tillkommer på priserna, vill man slippa detta går det också bra att hämta sakerna på plats i Linköping.
Jag tar inte ansvar för fraktbolagets hantering av paketet.

Sakerna kommer att läggas ut efterhand. Skicka pm vid intresse och förfrågningar.

Se fler bilder här http://imgur.com/a/Gmgg7

Bild
Bild

Låst