Frågetråd

Diskutera alla Star Wars-produkter som inte redan har en avdelning (t.ex. leksaker, statyetter, pins).
Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Re: Frågetråd

Inlägg av Jedi_Visse » 31 maj 2012 kl. 21:21

Tack DVF! Jag tänkte förstås inte på att det numera finns ljussvärd med avtagbar klinga. Attans också! Det nämnde killen på SF-mässan, men då hade han bara Darth Vaders och det ville jag inte ha. Min (Assajjs) klinga går tyvärr inte ta bort och jag tycker det är sjukt fult.

Förvånande, faktiskt, att ThinkGeek inte hade vare sig Dookus eller Asajjs. Hur som helst är Kit Fistos riktigt jävla snyggt. Det är väldigt enkelt liksom. Ett sådant vill jag gärna äga. Även Qui Gon Jinns ljussvärd är riktigt snyggt, men den varianten hade dem inte heller. Jag har sett den på andra hemsidor men då utan avtagbar klinga.

Han som äger Sabershop verkar sjukt bra på sitt hantverk. Sett lite videor med honom när han pratar om sina svärd.
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Användarvisningsbild
Darth Vader Fan
Jedimästare

Inlägg av Darth Vader Fan » 31 maj 2012 kl. 22:14

Jo, precis som du säger så tror jag nog att jag skulle köpa Kit Fistos lasersvärd, efter Vader så klart :lol: Det hade dock varit intressant att lägga vantarna på Dookus, är det någon som har koll på var man kan hitta den?
"[i]All too easy.[/i]"
-Darth Vader

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 2 november 2014 kl. 13:58

Darth Vader Fan skrev:Jo, precis som du säger så tror jag nog att jag skulle köpa Kit Fistos lasersvärd, efter Vader så klart :lol: Det hade dock varit intressant att lägga vantarna på Dookus, är det någon som har koll på var man kan hitta den?
Jag har en fråga i denna tråd: vart har Darth Vader Fan tagit vägen? ;)
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 3 oktober 2015 kl. 00:17

Vi har låst samtliga frågetrådar i syfte att främja diskussioner på forumet. Har du en fråga rekommenderar vi att du istället skapar en helt ny tråd.
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Låst