Tala ut med admin/mod

Diskutera vad ni tycker om StarWars.se. Läs forumreglerna här inne.
Kategoriregler
Forumet är permanent stängt. StarWars.se fortsätter dock som vanligt. För att diskutera med andra Star Wars-fans, leta upp oss på Facebook.
Användarvisningsbild
Darkdwarf
Padawan

Inlägg av Darkdwarf » 9 juli 2008 kl. 20:30

nej

Användarvisningsbild
Darth Vader Fan
Jedimästare

Inlägg av Darth Vader Fan » 11 juli 2008 kl. 23:51

Precis, alla kan ju inte vara admins, man måste ju ha mod, tycker att de inaktiva borde bli mods(No offense).
"[i]All too easy.[/i]"
-Darth Vader

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 12 juli 2008 kl. 00:22

Det är minimal skillnad vad en mod och en admin gör på forumet. Speciellt när aktiviteten är som den är. Tråkigt men sant, det behövs inga ändringar i dagsläget.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
CHAN
Padawan
Kontakt:

Inlägg av CHAN » 1 juni 2009 kl. 09:54

Dessutom blir det en rank mindre att hålla reda på. :lol:
Star Wars: Legacy Of A Galaxy - Your life, Your choices, Your galaxy

"It is done. They are dead. You are alive. We are victorious."

Star Wars, the best for me, it is! //Channy

Användarvisningsbild
Trubaduren
Administratör

Inlägg av Trubaduren » 18 juni 2010 kl. 15:58

niklazz0n skrev:
Trubaduren skrev:Förresten så var det väl du som blev så enormt upprörd över att jag hade stavat fel på något härom veckan.
Var jag upprörd? Tur att det finns någon som vet hur jag känner mig bättre än jag själv. Jag var inte upprörd.
Då har du helt enkelt bara en ovanligt taskig attityd och brist på finess i dina kommentarer.
Trubaduren skrev:Se det här inlägget som en första officiell varning, niklazz0n.
niklazz0n skrev:Jag har redan fått en, men tack ändå. :)
Inte av mig, men det innebär alltså att du är din vana trogen och fortsätter att sprida dålig stämning.
Trubaduren skrev: Men din dåliga attityd och dina ständiga angrepp gentemot mig börjar bli något uttjatade, och jag tycker nog att du snart har tjänat ihop till en veckas avstängning.
niklazz0n skrev:Ursäkta men vad? Jag har inget emot dig. Ständiga angrepp? Nämen Trubbis, du behöver inte överdriva.

Förlåt då, för vad jag har gjort. Ni får gärna stänga av mig, jag har ju ändå bara vara trubbel för er alla. Eller hur? :roll:
Är väl knappast någon vidare mening med att be om ursäkt om man inte vet vad det är man har gjort, eller ens tycker att man har gjort något fel?

Jag har aldrig påstått att du skulle innebära trubbel för någon. Jag har endast påtalat att jag tyckt mig se ett tydligt mönster i flertalet av dina inlägg under de senaste månaderna, där du under ett flertal tillfällen har riktat både större och mindre kängor gentemot mig, men även gentemot andra medlemmar, i olika sammanhang.

Du har haft en extremt dålig attityd under en längre tid, och i synnerhet i anknytning med inlägg som skrivits och postats av undertecknad. Så nej, jag skulle nog inte vilja påstå att jag överdriver när jag hävdar att du verkar ha minst ett par horn i sidan till mig. Och det är givetvis helt okej, du får naturligtvis tycka precis vad du vill om mig. Men jag förväntar mig ändå att du håller en god ton, och har du något problem med mig som du tycker är värt och ta upp så var vänlig och gör det i den tråd som är anpassade för just detta, dvs. Den här. Eller, om du vill diskutera mer privat, direkt med mig via PM. Men det finns ingen som helst anledning att ge uttryck för sin irritation gentemot en enskild medlem genom att kritisera allt som han/hon skriver.

Och oavsett vilket, försök att hålla en något trevligare samtalston. Och om du skämtar eller ironiserar över något, försök då att förtydliga detta genom att använda noggrant utvalda smilies:ar så att detta klart och tydligt framgår.

Jag skriver det här inlägget för att delge dig min upplevelse av ditt beteende under den senaste tiden. Inte som ett hot, utan som en vädjan till förändring. Och jag hoppas att samtliga medlemmar inte tvekar för att göra detsamma gentemot mig, om någon uppfattar det som att jag har behandlat någon respektlöst och kränkande. Ta då upp detta i Tala ut med mod/admin-tråden, eller via PM, och inte i övriga trådar och forumsdelar som är till för helt andra typer av diskussioner. Tack.
[i]"Did you hear that? They shut down the mainreactor, we are going to be destroyed for sure."[/i]
http://www.shazam.se/

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Re: Tala ut med admin/mod

Inlägg av Dark-lord » 3 november 2010 kl. 20:39

Vad är felet?
Nyss stod det att en Gäst skrev ett inlägg 1 Januari 1970 02:00 och sen skriverj ag ett inlägg men raderar det och sen står det att jag skrev senaste inlägget ändå, men ändå, hur kan det stå att en gäst skrivit ett inlägg 1 Januari 1970?

Är Forumet hackat elr nåt?
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 3 november 2010 kl. 22:53

Har du någon länk till inlägget?
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 4 november 2010 kl. 10:46

Hur skulle jag kunna ha en länk till det?

Ni vet där man går in i trådarna? Brevid denna tråd stod det, Senaste Inlägg Gäst 1 Januari 1970 02:00.

Nje jag kan inte bevisa men jag kan säga vad jag såg, och sen verkar det också vara fel på tiden på detta forum.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
dajcman
Padawan

Inlägg av dajcman » 4 november 2010 kl. 10:53

Tiden kan du själv ändra ju...
Never tell me the odds! - Han Solo

Användarvisningsbild
Trubaduren
Administratör

Inlägg av Trubaduren » 15 november 2010 kl. 16:41

Jag skulle bara vilja göra ett litet förtydligande:

Denna tråd är ENDAST till för att komma med kritik till forumets moderatorer och administratörer, både positivt och negativ kritik.

Tråden är INTE till för att ställa diverse frågor om allt mellan himmel och jord, eller påpeka buggar eller saker som krånglar på forumet. För dylika påpekanden och samtal finns andra forumstrådar.

Vill ni kommentera vårat arbete med sidan, eller kritisera en enskild moderator/administratörs bemötande och beteende, så är ni hjärtligt välkomna att använda denna tråd. :D

För övriga frågor och diskussioner hänvisar jag till andra trådar.

//Trubaduren
[i]"Did you hear that? They shut down the mainreactor, we are going to be destroyed for sure."[/i]

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 15 november 2010 kl. 21:06

Jag vill tala ut med alla admins och moderatorn. Varför är ni nästan aldrig i Fan-Fic-forumen? Det behövs någon som har koll på ställena. Är det så att ni inte orkar eller har ni något emot fan-fics? Jag är ganska nyfiken. Motivera gärna varför ni har dålig koll på dessa forum.

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 15 november 2010 kl. 21:23

Darth Worgen skrev:Jag vill tala ut med alla admins och moderatorn. Varför är ni nästan aldrig i Fan-Fic-forumen? Det behövs någon som har koll på ställena. Är det så att ni inte orkar eller har ni något emot fan-fics? Jag är ganska nyfiken. Motivera gärna varför ni har dålig koll på dessa forum.
Fullständigt ointresserad av ämnet är min personliga anledning till att jag aldrig går in i den delen av forumet. Helt enkelt inte min grej. Spel, böcker, serietidningar och EU är de ställen jag har mest koll på.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 15 november 2010 kl. 21:32

Wilfer88 skrev:
Darth Worgen skrev:Jag vill tala ut med alla admins och moderatorn. Varför är ni nästan aldrig i Fan-Fic-forumen? Det behövs någon som har koll på ställena. Är det så att ni inte orkar eller har ni något emot fan-fics? Jag är ganska nyfiken. Motivera gärna varför ni har dålig koll på dessa forum.
Fullständigt ointresserad av ämnet är min personliga anledning till att jag aldrig går in i den delen av forumet. Helt enkelt inte min grej. Spel, böcker, serietidningar och EU är de ställen jag har mest koll på.
Varför inte anlita någon som är intresserad av det ämnet då? Det sämsta med er admins är eran ignorans för Fan-fic-forumen.

Användarvisningsbild
Trubaduren
Administratör

Inlägg av Trubaduren » 15 november 2010 kl. 23:10

Darth Worgen skrev:
Varför inte anlita någon som är intresserad av det ämnet då? Det sämsta med er admins är eran ignorans för Fan-fic-forumen.
Jag kan hålla med dig om att vi har varit minst sagt bristfälliga i vår bevakning och skötsel av Fan-fiction-delen. Samtidigt så verkar det inte ha varit något direkt brinnande intresse för just den forumssektionen på väldigt länge. Senaste inlägget i någon av dessa trådar skrevs för flera månader sedan.

Skriv svar