Tala ut med admin/mod

Diskutera vad ni tycker om StarWars.se. Läs forumreglerna här inne.
Kategoriregler
Forumet är permanent stängt. StarWars.se fortsätter dock som vanligt. För att diskutera med andra Star Wars-fans, leta upp oss på Facebook.
Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Re: Tala ut med admin/mod

Inlägg av Darth Worgen » 16 november 2010 kl. 16:58

Ni har krossat en barns drömmar. Ni tycker alltså att jag suger på att skriva berättelser?

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 16 november 2010 kl. 18:01

Darth Worgen skrev:Ni har krossat en barns drömmar. Ni tycker alltså att jag suger på att skriva berättelser?
Ingens arbete är varken kritiserad eller ens kommenterat. Jag saknar helt enkelt intresse för självskrivna berättelser, så jag har inte ens kunskap i ämnet för att kunna göra en bedömning om det är bra eller dåligt, sålänge du inte vill att jag ska jämföra med böcker skrivna av folk som tjänar pengar på sitt arbete, men jag skulle inte låta någon hamna i ett sånt underläge :roll: Så jag låter bli.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Trubaduren
Administratör

Inlägg av Trubaduren » 16 november 2010 kl. 21:04

Darth Worgen skrev:Ni har krossat en barns drömmar. Ni tycker alltså att jag suger på att skriva berättelser?
Förlåt, men på vilka grunder bygger du den slutsatsen? Har någon av oss någonsin ens kommenterat ditt skrivande, eller på något sätt antytt att vi inte skulle uppskatta ditt arbete?

Att varken jag eller Wilfer88 har något större intresse för fan faction innebär inte att vi på något sätt ogillar det eller kritiserar dina insatser inom detta ämne. Och som jag sa tidigare: Det har inte skrivits ett enda inlägg i fan faction-sektionen på flera månader. Du får väldigt gärna försöka göra någonting åt detta och väcka liv i denna sovande forumssektion. Jag uppmuntrar det verkligen.
[i]"Did you hear that? They shut down the mainreactor, we are going to be destroyed for sure."[/i]
http://www.shazam.se/

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 17 november 2010 kl. 10:20

Jag har nog tolkat fel. Men vet ni ens vad Star Wars: Förändringen är för något? Och vet ni hur man får tag i de förlorade kapitlen?

Nu dog denna tråd. (varje gång jag nämner min Fan-Fic blir admins knäpptysta)

Jag är fortfarande on-topic då jag kritiserar er tysthet om min Fan-Fic.

Trubaduren sade klart och tydligt att man i denna tråd ska komma med positiv och negativ kritik. Men nu har jag bara sagt en massa skit. Dags att komma med positiva saker! Cheers till er spelsmak. Half-Life 2, Mass Effect 2 och KotOR håller jag med om att de är suveräna.

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 17 november 2010 kl. 10:53

Darth Worgen skrev:Jag har nog tolkat fel. Men vet ni ens vad Star Wars: Förändringen är för något? Och vet ni hur man får tag i de förlorade kapitlen?

Jag är fortfarande on-topic då jag kritiserar er tysthet om min Fan-Fic.

Trubaduren sade klart och tydligt att man i denna tråd ska komma med positiv och negativ kritik. Men nu har jag bara sagt en massa skit. Dags att komma med positiva saker! Cheers till er spelsmak. Half-Life 2, Mass Effect 2 och KotOR håller jag med om att de är suveräna.
Ingen har sagt att du är off-topic. Jag har inte läst någon del av Star Wars: Förändringen, men du har ju tagit upp tråden förut, så man har en uppfattning. Och vad jag vet så kan man inte rädda sånt man tagit bort om man inte gör en tidsåterställning på forumet. Men allt sånt där ligger på Fredriks nivå, jag har ingen aning om hur det faktiskt fungerar.

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 17 november 2010 kl. 22:46

Darth Worgen skrev:Jag har nog tolkat fel. Men vet ni ens vad Star Wars: Förändringen är för något? Och vet ni hur man får tag i de förlorade kapitlen?

Jag vill hävda att vi inte alls blir knäpptysta när du nämner din fan-fic. När du frågade om den förrut så fick du svar. Senast du frågade om det var igår. Tyvärr kan jag inte bevaka forumet dygnet runt för att ögonblickligen besvara på frågor.

Precis som Wilfer88 säger så kan vi inte fiska upp enstaka inlägg eller trådar. Det skulle innebära att vi tvingas återställa hela forumet, vilket skulle ge fler nackdelar än fördelar för forumet som helhet.
Förhoppningsvis kan vi alla dra nytta av den här historien i framtiden. Den som vill spara inlägg/trådar bör göra det i tid. Och administratörer ska tänka efter både en och flera gånger innan vi tar bort användare. :roll:
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 21 november 2010 kl. 17:46

Nu lägger vi ned snacket om Star Wars: Förändringen. Då det bara skulle f***a upp forumet är det lika bra att vi låter berättelsen ha hål i sig. Den är nedlagd dessutom, ännu en anledning till att låta den vila i frid. Jag erkänner att jag klagat på er admins för mycket. Ni sköter ert jobb jättebra och nu när vi ändå har ämnet uppe ger jag er cheers för Sveriges bästa Star Wars-sajt.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 13 januari 2011 kl. 21:13

Hej!

Vill bara berätta att jag älskar era artiklar och recensioner! Otroligt välskrivna, och jag skulle absolut inte kunna göra det bättre själv ;)

Älskar eran översätta tidslinje(FSY, ESY osv.) Och även om jag inte alltid gillar vad för betyg ni ger spelen så gillar jag att ni har med de :D
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 14 juni 2013 kl. 23:54

Man får gratulera till eran utnämning i form av moderator/skribrent, Skywalker och Nilz! Alltid kul när forumets regering expanderas(något som händer väldigt sällan!) :)
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Plo Koon
Padawan

Inlägg av Plo Koon » 27 februari 2014 kl. 21:18

Tiden rullar på och sidan fyller snart 10 år. Jag förväntar mig en stor fest.

Känn pressen. 8)
"Don't everyone thank me at once."

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 27 februari 2014 kl. 21:35

Plo Koon skrev:Tiden rullar på och sidan fyller snart 10 år. Jag förväntar mig en stor fest.

Känn pressen. 8)
Jaha, hur räknar du? :wink:

http://starwars.se/arkiv/blogg/478-10-a ... tarwars-se

Användarvisningsbild
Plo Koon
Padawan

Inlägg av Plo Koon » 27 februari 2014 kl. 21:49

Wilfer88 skrev:
Plo Koon skrev:Tiden rullar på och sidan fyller snart 10 år. Jag förväntar mig en stor fest.

Känn pressen. 8)
Jaha, hur räknar du? :wink:

http://starwars.se/arkiv/blogg/478-10-a ... tarwars-se
Eeeh, eeh... jag menade förståss forumet. :roll:

Kul att se de bilderna från de äldre desginerna dock.
"Don't everyone thank me at once."

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 6 april 2014 kl. 12:59

Sidan har tappat väldigt mycket aktivitet genom åren. Finns det något sätt att reklamera sidan för att återställa lite av den? Tycker inte alls facebook sidor eller dylikt är lika intressant som forum. Här är vi alla anonyma, kan diskutera med andra likasinnade om våra intressen! Det är något endast ett forum kan erbjuda.

F.ö så har jag inte sett till flera av Administatörerna/Moderatorerna på länge, bara Wilfer och Fredrik. Vart är Trubis, Storm, Rydén, Jimmie, DVF etc. ?

Användarvisningsbild
Jonipoon
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av Jonipoon » 6 april 2014 kl. 18:05

Dark-lord skrev:Sidan har tappat väldigt mycket aktivitet genom åren. Finns det något sätt att reklamera sidan för att återställa lite av den? Tycker inte alls facebook sidor eller dylikt är lika intressant som forum. Här är vi alla anonyma, kan diskutera med andra likasinnade om våra intressen! Det är något endast ett forum kan erbjuda.

F.ö så har jag inte sett till flera av Administatörerna/Moderatorerna på länge, bara Wilfer och Fredrik. Vart är Trubis, Storm, Rydén, Jimmie, DVF etc. ?
Jag gillar också forum väldigt mycket, problemet är att forum fått en nördstämpel på senare år, plus att ungdomar idag inte ens vet vad forum är för något. Dagens nyblivna tonåringar växer upp med facebook, twitter och youtube. Alla diskuterar på facebook nuförtiden vilket kan tyckas idiotiskt eftersom det finns en gräns för hur mycket tecken man får ha med per inlägg. Dessutom ser allting så plottrigt och rörigt ut till skillnad från klassiska forum.

Att göra reklam för sidan ändrar alltså inte det faktum att folk inte är intresserade av forum till samma grad idag som för, säg, 10 år sedan under mitten på 00-talet.
Vårt enda hopp är att det släpps fler intressanta nyheter om Episod VII, vilket gör att många gamla medlemmar kanske får för sig att titta in igen och börja diskutera. :wink:
I am not part of the dark — simply deeper in the shadows.
― Quinlan Vos

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare

Inlägg av MurderCapital » 6 april 2014 kl. 20:10

Tror att forum konceptet överlags är lite utgånget. Sorgligt nog.
The negativity is strong in me. :roll:

Skriv svar