Presentationstråden

Diskutera vad ni tycker om StarWars.se. Läs forumreglerna här inne.
Kategoriregler
Forumet är permanent stängt. StarWars.se fortsätter dock som vanligt. För att diskutera med andra Star Wars-fans, leta upp oss på Facebook.
Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Re: Presentationstråden

Inlägg av Dark-lord » 2 november 2014 kl. 22:57

artooanna skrev:(hittade äntligen presentationstråden)
Hellu! Jag heter Anna och är en Rebel Legion medlem (som 501st fast rebellsidan -kostymförening som ägnar sig åt välgörenhet för de som inte vet) :D Min medlems dräkt är Leia Organa (från ANH) men jag jobbar på att få till en X-wing pilotdräkt också. Förutom mitt intresse för SW gillar jag även att cosplaya (just nu jobbar jag med en Ellen Ripley från Alien cosplay) :)
Har även ett stort intresse för genus och jämställdhetsfrågor, och gillar att diskutera det speciellt inom popkulturen (filmer, serier, spel, osv.)
Jag har bloggat för RebellRadion och deltagit i en podcast so far. Robert gör ett sjukt bra jobb med den bloggen/poden! :)

Hoppas man orkar vara aktiv nu bara, vi ses!
Blir ett sent välkomnande från mig. Välkommen Anna! :D Hoppas att du någon gång tittar in igen här. Ni gör ett väldigt bra jobb med Rebellradion som sagt.

Kan väl skriva en ny presentation om mig själv:

Mitt namn är Dark-lord(Martin i verkligheten) och jag är ett 17 årigt Star Wars fansom reggade mig här 2009 kring julen när jag var 12 år. Var extremt aktiv tills sommaren 2011 då jag började nå en jobbig period i mitt liv som varade ett bra tag. Återvände 2013 och blev väl inte direkt aktiv igen för än i år. Tänk vad lång tid jag var borta egentligen. :O Mina intressen sträcker sig inom film och tv-serier, TV-spel, lite böcker osv.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Skriv svar