Ursäkta röran vi bygger om (oktober 2010)

Diskutera vad ni tycker om StarWars.se. Läs forumreglerna här inne.
Kategoriregler
Forumet är permanent stängt. StarWars.se fortsätter dock som vanligt. För att diskutera med andra Star Wars-fans, leta upp oss på Facebook.
Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Ursäkta röran vi bygger om (oktober 2010)

Inlägg av Fredrik Jonsson » 21 september 2010 kl. 12:45

Vi kommer inom en snar framtid att utföra ett antal uppdateringar. Resultatet av detta kan leda till att ett fåtal medlemmars lösenord för inloggning på forumet inte längre kommer att fungera. Detta löses genom att klicka på Jag har glömt mitt lösenord vid inloggningen så att ett nytt lösenord skickas till er registrerade e-postadress. Det är därför viktigt att ni går in i era profiler och ser till att era e-postadresser stämmer.

Mer information kommer när det närmar sig.
Senast redigerad av 2 Fredrik Jonsson, redigerad totalt 8 gång.
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 21 september 2010 kl. 16:48

Ja visst det kommer inte funka för mig :roll:

Om jag skickar jag har glömt mitt lösenord så står det failed sending messege
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 21 september 2010 kl. 17:39

Dark-lord skrev:Ja visst det kommer inte funka för mig :roll:

Om jag skickar jag har glömt mitt lösenord så står det failed sending messege
Förstår inte riktigt vad du menar med "det kommer inte funka för mig". Du kan omöjligen veta det redan nu. Uppdateringar vi kommer att göra är just för att bl.a. reparera alla trasiga funktioner på forumet, men det kan bli på bekostnad att vissa lösenord inte längre fungerar. Om knappen inte fungerar nu är en helt annan femma.

Större delen kommer säkerligen inte ens uppleva några problem. Men vi vill att ni uppdaterar era e-postadresser i fall att något skulle hända.

Användarvisningsbild
master Windu
Droid

Inlägg av master Windu » 21 september 2010 kl. 19:41

är en av sakerna som fixas att vissa trådar har problem?
"I have to give you credit. You led me on quite a chase. But nobody gets away from Calo Nord in the end."

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 21 september 2010 kl. 21:58

Det får vi hoppas.

Men jag vill ännu hellre kunna skicka PM(Som inte går nu, nån annan som har samma problem?) Men det problemet har varat länge så varför inte :)
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 22 september 2010 kl. 22:03

Jag har ett önskemål: Skicka mig en Word eller OpenOffice fil av Star Wars: Förändringen. Både mina och niklazz0ns strapatser ska finnas med. Varför är jag så sugen på att få tillbaka denna berättelse? Det vore ju kul att spara det. Jag vill inte att berättelsen ska bli bortglömd! Faith Starshield ska förbli ett minne för oss på StarWars.se!

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 18 oktober 2010 kl. 16:33

Natten mot 19 oktober (d.v.s. inatt) kommer vi att utföra utlovat underhållsarbete. Vi beräknar starta kl. 22:00 och är färdigt någon gång under natten. Inlägg, PM och medlemmar som registras under den tiden kommer tyvärr inte att sparas. Men när arbetet väl är utfört kommer StarWars.se vara en ännu lite trevligare plats att vistas på.

Vi ses imorgon! :wink:

Användarvisningsbild
linusw
Fuktfarmare
Kontakt:

Inlägg av linusw » 18 oktober 2010 kl. 16:35

Fredrik Jonsson skrev:Natten mot 19 oktober (d.v.s. inatt) kommer vi att utföra utlovat underhållsarbete. Vi beräknar starta kl. 22:00 och är färdigt någon gång under natten. Inlägg, PM och medlemmar som registras under den tiden kommer tyvärr inte att sparas. Men när arbetet väl är utfört kommer StarWars.se vara en ännu lite trevligare plats att vistas på.

WooHoo Längtar! :D

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 18 oktober 2010 kl. 16:40

Fredrik Jonsson skrev:Natten mot 19 oktober (d.v.s. inatt) kommer vi att utföra utlovat underhållsarbete. Vi beräknar starta kl. 22:00 och är färdigt någon gång under natten. Inlägg, PM och medlemmar som registras under den tiden kommer tyvärr inte att sparas. Men när arbetet väl är utfört kommer StarWars.se vara en ännu lite trevligare plats att vistas på.

Jag längtar, hoppas mina problem försvinner då.

Inläggen segar.

Jag kan inte skicka PM ordentligt.

Jag blir automatiskt utloggad trots att jag har valt autologgin.

Jag kan inte logga in ibland.

Jag kan inte välja "Jag har glömt mitt lösenord".

Kommer det vara ett nytt tema efter updateringen? Det hoppas jag, för den vanliga börjar bli tjattig, annars kanske medlemarna kan få välja tema?

Vi kan bli större, med fler medlemar(dock inte för många)

Användarvisningsbild
linusw
Fuktfarmare
Kontakt:

Inlägg av linusw » 18 oktober 2010 kl. 16:43

Dark-lord skrev: med fler medlemar(dock inte för många)

Jag gillar forum med typ 20 personer som är aktiva medlemmar och typ 30-40 medlemmar som loggar in ibland

Användarvisningsbild
Reptilicus
Rymdpilot

Inlägg av Reptilicus » 18 oktober 2010 kl. 17:01

Fy vad spännande, ser fram emot imorgon!

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 18 oktober 2010 kl. 17:10

Håller helt med!

Det ska bli så spännande, och du Linus, jag håller med dig, när vi bara är några aktiva medlemar känns vi mer som ett gäng.

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 18 oktober 2010 kl. 17:41

Spännande att se om allt funkar, är inte några få saker precis som ska fixas :wink:
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
linusw
Fuktfarmare
Kontakt:

Inlägg av linusw » 18 oktober 2010 kl. 20:28

Jag ska bara säga hej då till gamla sw.se innan uppdateringen

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 18 oktober 2010 kl. 20:40

Hejdå oldie du kommer alltid finnas i mitt hjärta :cry:

Hej nya bättre Starwars.se!!!! :D

Skriv svar