Rädda Starwars.se

Diskutera vad ni tycker om StarWars.se. Läs forumreglerna här inne.
Kategoriregler
Forumet är permanent stängt. StarWars.se fortsätter dock som vanligt. För att diskutera med andra Star Wars-fans, leta upp oss på Facebook.
Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Rädda Starwars.se

Inlägg av Dark-lord » 2 november 2014 kl. 22:45

Jag har startat en kampanj nu, kära medlemmar!

Tänker f.rom idag skriva åtminstone några inlägg varje dag. Skulle vara väldigt synd ifall detta forum lades ner, så tänker kämpa för dess överlevnad så gott jag kan!

Om ni vill gå med eller ej är upp till er, kan vara skönt att skriva av sig utan mycket respons också! ;)

Viva la revolution!! :D
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Re: Rädda Starwars.se

Inlägg av Wilfer88 » 3 november 2014 kl. 10:21

Finns ingen sannolikhet att forumet läggs ner. Fredrik skriver nyheter varje vecka, forumet hänger med på sidan, forumet kan vara död i flera år, ändå skulle Fredrik aldrig ta bort det. Din rädsla är ogrundad baserad på okunskap. Detta forum har varit med om värre svackor och sämre framtidsutsikter.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
MurderCapital
Fuktfarmare

Inlägg av MurderCapital » 3 november 2014 kl. 13:08

Tror inte forumet går ner heller, dock skulle det ju inte skada med lite aktivitet här.
The negativity is strong in me. :roll:

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 3 november 2014 kl. 20:09

Och aktivitet kommer inte ifall inte VI medlemmar skriver. Denna s.k svacka har pågått alldeles för länge, dags att börja inse problemet!

Vart upptagen och trött idag, men jag håller mitt löfte. Ska skriva några inlägg nu!
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 9 november 2014 kl. 17:13

Ledsen att jag bröt min svit, var upptagen med saker under helgen. Men nu är jag tillbaka och redo att skriva på. :P

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 4 december 2014 kl. 11:38

Jag har misslyckats. :(

Jag har inte skrivit något på aslänge. Men istället när forumet bör falla in i graven pga mig så kommer nya medlemmar, har jag gjort någon skillnad tror ni?

Ska försöka skriva mer nu iaf, finns mycket att säga iom trailern.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 6 april 2015 kl. 20:44

Känns ändå som om vi håller en helt ok aktivitet nu för tiden. Kan vara tyst ett tag men kommer alltid in medlemmar efter ett tag och ger svar. När The Force Awakens väl haft premiär kommer det nog rasa in diskussioner om det, är oundvikligt.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 19 april 2015 kl. 14:04

Förlåt för min inaktivitet den senaste veckan, vart väldigt upptagen med annat samt riktigt trött. Hänt sjukt mycket i SW senaste tiden ser jag så har mycket att säga nu. :lol:

SKYWATER
Wompråtta

Inlägg av SKYWATER » 8 september 2015 kl. 03:07

hej, ny medlem här (tror dock jag har ett gammalt konto, men kommer inte ihåg mitt användarnamn) det kommer nog bli mer aktivitet på den här sidan denna hösten, om inte, så när nya filmen haft premiär iallafall :)
Oota Goota Solo ?

Skriv svar