Struntsnackstråd, den nya

Diskussionsforum för allt mellan himmel och jord.
Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 12 maj 2010 kl. 23:34

Darth Worgen skrev:Nu går sidan fort igen... har jag fel eller kommer felet att återuppstå då och då? :?
Det ska vara löst. Det var bara ett litet efterskalv idag. :roll:

Anyhow. Hoppar på diskussionen om det andra ämnet. Morgonrocken! Det var faktiskt både en snygg och rolig grej. Nu använder jag ju dock inte morgonrock så det skulle ju vara ett rätt onödigt köp för min del... Hade jag haft en riktigt fet plånbok hade jag dock köpt den iaf. :wink:
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 13 maj 2010 kl. 10:51

Om den finns kvar att köpa när jag börjar gymnasiet ska jag spara pengar till den. Enligt en löjligt enkel beräkning tar det då två månader för mig att ha råd med den. Just nu, så får jag vänta i 4 månader. Är morgonrocken värd att vänta på i hela 4 månader? Knappast. Jag vill köpa annat under denna bedrövligt långa tid.

EDIT:

ETT STORT GRATTIS TILL JIGGLYPUFF! :D

Användarvisningsbild
Trubaduren
Administratör

Inlägg av Trubaduren » 13 maj 2010 kl. 20:19

Fredrik Jonsson skrev:

Anyhow. Hoppar på diskussionen om det andra ämnet. Morgonrocken! Det var faktiskt både en snygg och rolig grej. Nu använder jag ju dock inte morgonrock så det skulle ju vara ett rätt onödigt köp för min del... Hade jag haft en riktigt fet plånbok hade jag dock köpt den iaf. :wink:
Ja, det gäller nog att vara ordentligt välbärgad för att som student ha råd att lägga ut 800spänn på en morgonrock. Då lägger jag nog hellre undan mina pengar till ett framtida köp av en 3D-tv.
Dessutom tycker jag inte alls att den känns särskilt välgjord. Helt fel brun-nyans, och jag gillar inte riktigt märket på bröstet.
[i]"Did you hear that? They shut down the mainreactor, we are going to be destroyed for sure."[/i]
http://www.shazam.se/

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 14 maj 2010 kl. 00:25

Tack=)

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Inlägg av Jedi_Visse » 14 maj 2010 kl. 14:44

Trubaduren skrev:
Fredrik Jonsson skrev:

Ja, det gäller nog att vara ordentligt välbärgad för att som student ha råd att lägga ut 800spänn på en morgonrock. Då lägger jag nog hellre undan mina pengar till ett framtida köp av en 3D-tv.
Dessutom tycker jag inte alls att den känns särskilt välgjord. Helt fel brun-nyans, och jag gillar inte riktigt märket på bröstet.
Samma här. Jag har en del pengar sparade, men jag vet inte hur min sommar kommer bli. Detta djävulska påfund som kallas "sommarhyra" har drabbat mig. Det finns roligare sätt att spendera 800 på än på en morgonrock. Dessutom är brunt en ganska ful färg. Har för övrigt min morgonrock på mig just nu. Haha XD

BTW: Varför finns det ingen associationslek med star wars...?
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 14 maj 2010 kl. 19:34

Jedi_Visse skrev:BTW: Varför finns det ingen associationslek med star wars...?
För att du inte har skapat den ännu...? :wink: *trummar otåligt med fingrarna*
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Användarvisningsbild
Darth Vader Fan
Jedimästare

Inlägg av Darth Vader Fan » 14 maj 2010 kl. 20:10

Hm, om du så gärna vill så kan vi ju faktisk banna dig tusen gånger om, fast jag skulle föredra att vi bannar dig 1001 gånger när vi endå är igång eftersom den 1000:e gången som skriver in användarnamnet i phpBB-forums banningssak så avbannas man ju, är ju varannan gång det är banning/avbanning, udda är banning, jämt är avbanning... Det är något skumt med min meninguppbyggnad idag, fast den är endå inte värre än gårdagens mail till Caesarsallad-fan, det var bara sjukt, kan ha något att göra med att jag lyssnade på denna sak (Snälla, fråga inte varför), eller så kan det ha något att göra med att klockan var.... sent.

EDIT: Hah, titta på dagens Featured article på wikipedia. Just det, deras nya design är jäkligt skum, ungefär som youtubes... världen går neråt :(
"[i]All too easy.[/i]"
-Darth Vader

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 14 maj 2010 kl. 22:16

GRATTIS, GEORGE LUCAS, 66 ÅR! :D
Are you threating me Master Jedi?

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 14 maj 2010 kl. 22:29

George Lucas skrev:The clone wars still are non-canon and Anakin will die in the end of the series
Jag väntar bara på att han ska säga det :wink:
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 14 maj 2010 kl. 23:36

Måste bara länka uppföljaren till "Dead Space". Den första trailern av "Dead Space 2" har alltså släppts och jag längtar som fan till spelet! :D

http://www.youtube.com/watch?v=VKyHZCRkOaY
Are you threating me Master Jedi?

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 15 maj 2010 kl. 11:49

Dark-lord skrev:
George Lucas skrev:The clone wars still are non-canon and Anakin will die in the end of the series
Om det vore så skulle alla oroligheter om time-line försvinna. Bra idé Dark-lord, men jag tror inte att det kommer att bli non-canon. Men man kan fortfarande hoppas! :wink:

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 15 maj 2010 kl. 12:17

Darth Worgen skrev:
Dark-lord skrev:
Om det vore så skulle alla oroligheter om time-line försvinna. Bra idé Dark-lord, men jag tror inte att det kommer att bli non-canon. Men man kan fortfarande hoppas! :wink:
Hoppas det för då är inte klonkrigen överfulla
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Trubaduren
Administratör

Inlägg av Trubaduren » 15 maj 2010 kl. 21:46

Jedi_Visse skrev: Detta djävulska påfund som kallas "sommarhyra" har drabbat mig.
Jag lider av samma åkomma. Mycket otrevlig företeelse det där. :?
[i]"Did you hear that? They shut down the mainreactor, we are going to be destroyed for sure."[/i]
http://www.shazam.se/

Låst