Struntsnackstråd, den nya

Diskussionsforum för allt mellan himmel och jord.
Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 4 maj 2010 kl. 22:08

Instämmer på föregående talare.
"Star Wars nörd" är nått jag är och inte skäms för.
Wokkies låter väldigt mycket Trekkies ripoff.
Jag tycker iof inte att det låter löjligt som Kaxs, men det känns som inga andra än vi nördar fattar vad det syftar på.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 5 maj 2010 kl. 07:26

Jigglypuff skrev:Instämmer på föregående talare.
"Star Wars nörd" är nått jag är och inte skäms för.
Wokkies låter väldigt mycket Trekkies ripoff.
Jag tycker iof inte att det låter löjligt som Kaxs, men det känns som inga andra än vi nördar fattar vad det syftar på.
Kallar ni er själva nördar? :oops:
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 5 maj 2010 kl. 08:22

Nä jag går inte runt och kallar mig nörd, däremot så säger jag att jag är en Star Wars nörd om någon undrar.
Inget som stör mig över huvudtaget.
Men det kanske beror på att jag är vuxen och inte bryr mig om det på samma vis som yngre.
Vad vet jag.

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Inlägg av Jedi_Visse » 5 maj 2010 kl. 09:27

Darth Worgen skrev:WOKKER

Jag, Darth Worgen, har kommit på en ny benämnelse för Star Wars nörd! Wokker! Wokker är en korsning mellan Wookiee och Trekker.
Trekkie är ju ett skällsord. I alla fall i min vokabulär ;)
Det är väl förresten inget konstigt med att kalla sig nörd? Jag tycker inte det behöver vara ett negativt ord. Inga ord är negativa om de används sakligt.
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 5 maj 2010 kl. 14:33

Jigglypuff, det heter Wokker och inte Wokkie! :x

Jag tycker att Star Wars nörd inte låter speciellt. Jag skäms inte över att "nörd" är med i Star Wars nörd. Det jag vill ha är ett coolare namn för Star Wars nördar! Wokker låter betydligt bättre och det ska jag börja använda! Folk kommer inte att förstå vad jag menar de första åren, men snart ska världen häpna! :x

Usch vad seg sidan har blivit, känns som en evighet att logga in och bara posta 1 inlägg!

Är surare idag än vanligt. För det första så segar sidan som den gjorde igår, för det andra sade Jigglypuff fel och för det tredje är det ingen som tycker om Wokker.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 5 maj 2010 kl. 15:30

Darth Worgen skrev:Jigglypuff, det heter Wokker och inte Wokkie! :x

Jag tycker att Star Wars nörd inte låter speciellt. Jag skäms inte över att "nörd" är med i Star Wars nörd. Det jag vill ha är ett coolare namn för Star Wars nördar! Wokker låter betydligt bättre och det ska jag börja använda! Folk kommer inte att förstå vad jag menar de första åren, men snart ska världen häpna! :x

Usch vad seg sidan har blivit, känns som en evighet att logga in och bara posta 1 inlägg!
Håller emd och jag har också problem idag

Igår var det någon som skickade ett SMS där det stod jävla b*g och jag skrev upp numret på ett papper och sparade det men då måste jag skrivit fel numer,och då sparade jag numret jag skrivit up och skrev i ett SMS slampa och då kom det till henne och då blev det en vild disskusion,och jag pratade med en lärare och han trodde inte på mig och sa att jag skulle visa SMS:et och jag har inte kvar det och då trodde han inte på mig,
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
dajcman
Padawan

Inlägg av dajcman » 5 maj 2010 kl. 15:41

Det är jättestörigt det här med forumet! Jag kan inte se var det är nya inlägg, det tar 700 år att överhuvudtaget logga in! Så jag hoppas det fixar sig snart...
Never tell me the odds! - Han Solo

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 5 maj 2010 kl. 16:45

niklazz0n skrev:Hallå? Jag dör här. Får snart ett Mental Breakdown om ingen fixar detta snart. Gör något åt det!
Kankse är Admins som fixar,Jag har försökt kontakta Wilfer och Fredrik men de är aldrig inloggade på MSN,men om det fortsätter så här kommer forumet bli oaktivt :(

Användarvisningsbild
Fredrik Jonsson
Administratör
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Jonsson » 6 maj 2010 kl. 15:39

Det jobbas på saken. Kan dock inte svara på när det är färdigt.
[i]"Everything is going as planned"[/i]

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 6 maj 2010 kl. 15:55

Fredrik Jonsson skrev:Det jobbas på saken. Kan dock inte svara på när det är färdigt.
Är det därför sidan är segare än en gammal 100 åring?

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Inlägg av Jedi_Visse » 6 maj 2010 kl. 17:27

Dark-lord skrev:

Igår var det någon som skickade ett SMS där det stod jävla b*g och jag skrev upp numret på ett papper och sparade det men då måste jag skrivit fel numer,och då sparade jag numret jag skrivit up och skrev i ett SMS slampa och då kom det till henne och då blev det en vild disskusion,och jag pratade med en lärare och han trodde inte på mig och sa att jag skulle visa SMS:et och jag har inte kvar det och då trodde han inte på mig,
Hur vet du att hon inte ljög då? Det kanske var hon som skickade smset.
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 6 maj 2010 kl. 18:27

Jedi_Visse skrev:
Dark-lord skrev:

Hur vet du att hon inte ljög då? Det kanske var hon som skickade smset.
Jag vet inte hon kanske ljög men jag har ändå bett en kompis på MSN att be henne om ursäkt och hon förlät mig

Användarvisningsbild
Kaxs
Jedibibliotikarie

Inlägg av Kaxs » 6 maj 2010 kl. 21:54

Dark-lord skrev:Är det därför sidan är segare än en gammal 100 åring?
Vad är skillnaden på en gammal 100-åring och en ung 100-åring? Båda är ju 100 år :roll:

Idag har man haft prob i Fysik B. Gick lite sådär. Imorgon: nationella hör- och läsförståelseprov i Engelska B, sedan slutredovisning i Retorik. Kommer bli hetsigt. Men, men. Det är väl sånt man får lova med. Och sedan slutar jag ju före 1 imorgon eftermiddag :wink:
Robotic Gungans who are resistant to lightsabers seem pretty intimidating.

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 6 maj 2010 kl. 22:12

Är surare idag än vanligt. För det första så segar sidan som den gjorde igår, för det andra sade Jigglypuff fel och för det tredje är det ingen som tycker om Wokker.
Sorry mate. ;)

Låst