Struntsnackstråd, den nya
- Darth Worgen
- Jedimästare
Hoppas du hinner färdigt snart Fredrik för annars kanske vi förlorar medlemar eftersom ingen vill logga in på en seg sida,om du inte hinner klart den här månaden så kan du lika järna lägga ner arbetet och göra siten normal igenDarth Worgen skrev:Nu går sidan något fortare. Men fortfarande långsamt.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”
- Darth Worgen
- Jedimästare
Original trilogin i Lego form som är riktigt skillad!
http://www.starwars.com/video/view/001022.html
http://www.starwars.com/video/view/001022.html
- Fredrik Jonsson
- Administratör
- Kontakt:
Jag tror du uppfattade mitt förra inlägg fel. Sidan är inte seg för att vi arbetar med något. Sidan är seg av en anledning som vi inte känner till och det arbetas med att hitta orsaken och lösningen till det.Dark-lord skrev:Hoppas du hinner färdigt snart Fredrik för annars kanske vi förlorar medlemar eftersom ingen vill logga in på en seg sida,om du inte hinner klart den här månaden så kan du lika järna lägga ner arbetet och göra siten normal igenDarth Worgen skrev:Nu går sidan något fortare. Men fortfarande långsamt.
[i]"Everything is going as planned"[/i]
Vad anar ni att det är då?för de senaste dagarna har jag bara sett Darth Worgen inne,detta måste få ett slutFredrik Jonsson skrev:Jag tror du uppfattade mitt förra inlägg fel. Sidan är inte seg för att vi arbetar med något. Sidan är seg av en anledning som vi inte känner till och det arbetas med att hitta orsaken och lösningen till det.Dark-lord skrev:Hoppas du hinner färdigt snart Fredrik för annars kanske vi förlorar medlemar eftersom ingen vill logga in på en seg sida,om du inte hinner klart den här månaden så kan du lika järna lägga ner arbetet och göra siten normal igenDarth Worgen skrev:Nu går sidan något fortare. Men fortfarande långsamt.
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”
- Jigglypuff
- Padawan
- Darth Worgen
- Jedimästare
- Fredrik Jonsson
- Administratör
- Kontakt: