Struntsnackstråd, den nya

Diskussionsforum för allt mellan himmel och jord.
Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 10 juli 2010 kl. 15:04

Trubaduren skrev:Av samma anledning som jag anser att man inte bör beröra ämnen som t.ex. sex och droger.

Alkohol är knappast ett ämne som bör diskuteras på ett forum som i huvudsak är menat för diskussioner kring ett vist film-franschise, och där flertal av medlemmarna har en relativt låg ålder.
niklazz0n skrev:
Jigglypuff skrev: På grund av att?

Vet inte, förmodligen bara en vanlig överreaktion som moderatorer och adminstratörer får ibland när de är givna för mycket makt.
Jag vet inte vad ditt problem är, men jag vet i alla fall att jag inte längre kommer att låta det vara mitt problem. Säg tack och adjö till starwars.se, niklazz0n.
Att diskutera ÖL är väl för 17 inte samma sak som att diskutera sex och droger?
ÖL är inte samma sak som alkolism.
Och för man att man diskuterar ÖL så behöver man väl inte diskutera fyllor och droger?
Jag älskar ÖL och ser det som rent löjligt att förbjuda en sånn sak.
Nu kan jag köpa ditt resonemang om att det kanske inte är rätt ålder i detta forum för det, men att förbjuda diskution om ÖL är väl att ta i så länge det inte blir om fyllor och andra otrevligheter.
Men och andra sidan så diskuteras ju krig och våld här....

Användarvisningsbild
Darth Bane
Yngling

Inlägg av Darth Bane » 11 juli 2010 kl. 10:52

Grattis worgen!
"There are no other Sith. There never will be, except for us. One Master and one apprentice; one to embody the power, the other to crave it."
-Darth Bane

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Inlägg av Jigglypuff » 11 juli 2010 kl. 11:56

Grattis Worgen!

Användarvisningsbild
Reptilicus
Rymdpilot

Inlägg av Reptilicus » 11 juli 2010 kl. 14:32

Gratz Worgen! :)

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 11 juli 2010 kl. 17:04

Trubaduren skrev:Av samma anledning som jag anser att man inte bör beröra ämnen som t.ex. sex och droger.

Alkohol är knappast ett ämne som bör diskuteras på ett forum som i huvudsak är menat för diskussioner kring ett vist film-franschise, och där flertal av medlemmarna har en relativt låg ålder.
niklazz0n skrev:
Jigglypuff skrev: På grund av att?

Vet inte, förmodligen bara en vanlig överreaktion som moderatorer och adminstratörer får ibland när de är givna för mycket makt.
Jag vet inte vad ditt problem är, men jag vet i alla fall att jag inte längre kommer att låta det vara mitt problem. Säg tack och adjö till starwars.se, niklazz0n.
Där är vad som krossade hela forumet

Mystieriet är löst!
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 11 juli 2010 kl. 17:23

Dark-lord skrev:

niklazz0n skrev:
Där är vad som krossade hela forumet

Mystieriet är löst!
Jag skulle inte ha börjat prata om öl med Kaxs... det var nog det som ledde till en ytterligare Trubzz0n-fight.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 11 juli 2010 kl. 17:28

Trubaduren,kan inte du bli sams med niklazz0n och låsa upp hans konto igen och laga alla trådar?
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
Trubaduren
Administratör

Inlägg av Trubaduren » 11 juli 2010 kl. 18:37

Dark-lord skrev:Trubaduren,kan inte du bli sams med niklazz0n och låsa upp hans konto igen och laga alla trådar?
Att hans konto är borttaget skall inte påverka forumet i någon mer utsträckning än så. Alla tidigare inlägg skrivna av niklazz0n skall i efterhand stå som skrivna av "gäst".
[i]"Did you hear that? They shut down the mainreactor, we are going to be destroyed for sure."[/i]
http://www.shazam.se/

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 11 juli 2010 kl. 19:53

spam är det ända som kan rädda denna tråd

För jag har upptäckt hur man lagar trådar

Skriv många inlägg i dem så kommer det skapas nya sidor och då kommer trådarna vara hela igen

Låst