Och jag önskar även dig en trevlig fjärde maj! En högtid inom Star Wars som tillägnas en klassig ordvits.Wilfer88 skrev:May the fourth be with you!
Och vad ska jag fira detta med? Förmodligen ingenting...
Och jag önskar även dig en trevlig fjärde maj! En högtid inom Star Wars som tillägnas en klassig ordvits.Wilfer88 skrev:May the fourth be with you!
Man tackar så hjärtligtFredrik Jonsson skrev:Grattis till både avslutandet av grundskolan och sommarlovet!Jag saknar skolavslutningar.
Man får det slutgiltiga beskedet någon gång i Juli, men de preliminära ansökningarna fick vi svar på i början av året.Fredrik Jonsson skrev:
Jag kommer inte riktigt ihåg hur det var när man sökte till gymnasiet. Har du redan fått svar ifall du kommer in, eller kommer det under sommaren?
Hehe, var inte så säker. Sommarjobb är näst intill en plikt för folk i min ålder nu för tiden!Darth Vader Fan skrev:Asså, gud vilken lyx det var med sommarlov, bara vara massa ledig och inte behöva göra någonting om man absolut inte vill. Visst, semester är ganska nice, men det är ju inte alls samma sak :/
Reptilicus skrev:Hah. Vilket löjligt forum (SKOJJAR JU!) Trodde ni hade växit upp vid detta laget (Halv-seriös)
Ojj, här händer det verkligen inte mycket, det är så långt mellan inläggen att man måste åka genom hyperspace mellan dem. Skämt åsido, hur mår ni nu för tiden? Jag bryr mig! (bryr mig inte egentligen)
P.S. Star Wars äger.
Du är dessvärre inte ensam om det. Jag har dessutom haft Gudfadern-trilogin på DVD stående här hemma i drygt 10 år utan att lyckats se filmerna.Dark-lord skrev:Innan jag kan känna mig någorlunda fulländad vill jag dock se Gudfadern trilogin, som jag(hör och häpnad) lyckats missa....