SW Tatuering

För fansens egna alster, bilder och texter, samt för att diskutera om evenemang.
Användarvisningsbild
icaruzx
Wompråtta

SW Tatuering

Inlägg av icaruzx » 1 maj 2011 kl. 21:37

Hejsan!

Tänkte kolla om det är någon som sitter inne på en Star Wars inspirerad tatuering, och om ni kan visa hur dessa ser ut? :P

Jag har funderat på en som är inspirerad av denna bild:

Bild

Användarvisningsbild
Jigglypuff
Padawan

Re: SW Tatuering

Inlägg av Jigglypuff » 8 maj 2011 kl. 12:11

Elelr kanske denna?
Bild

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Inlägg av Jedi_Visse » 3 augusti 2011 kl. 15:00

Gud vilken misslyckad push up bruden på första bilden har. Så ska det inte se ut. Ser ut som två formlösa bullar som jäst över.
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Användarvisningsbild
shintor-vicrone
Rymdpilot

Inlägg av shintor-vicrone » 25 augusti 2011 kl. 10:40

Haha, inte varit här på tre år kanske, kul att snubbla över denna tråden för jag gjorde två i mars faktiskt

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5110_n.jpg

Funderar på nån liten till, en liten ljussabel bara för att ;)

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Inlägg av Jedi_Visse » 13 september 2011 kl. 00:54

shintor-vicrone skrev:Haha, inte varit här på tre år kanske, kul att snubbla över denna tråden för jag gjorde två i mars faktiskt

Snyggt!
Mina underarmar är redan upptagna, men jag vill ha något på ryggen. Har funderat på "...but the strength of her heart."
(Ifrån: It's not the size of the jedi, or the amount of power runnuing thorugh her lightsaber, but the strenght of her heart - av Barriss Offee).
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Inlägg av Jedi_Visse » 13 september 2011 kl. 00:54

shintor-vicrone skrev:Haha, inte varit här på tre år kanske, kul att snubbla över denna tråden för jag gjorde två i mars faktiskt

Snyggt!
Mina underarmar är redan upptagna, men jag vill ha något på skuldran. Har funderat på "...but the strength of her heart."
(Ifrån: It's not the size of the jedi, or the amount of power running through her lightsaber, but the strenght of her heart - av Barriss Offee).

Användarvisningsbild
Darth Vader Fan
Jedimästare

Inlägg av Darth Vader Fan » 13 september 2011 kl. 22:34

Meh, ta något mesigt som the jedi code, då lär du memorera den för livet och kan alltid såga den så fort de refererar till den i filmen och hävda att det de säger inte alls regleras av jedi code :)
"[i]All too easy.[/i]"
-Darth Vader

Användarvisningsbild
Plo Koon
Padawan

Inlägg av Plo Koon » 9 november 2011 kl. 20:34

Har lekt med tanken att skaffa en tatuering med ett SW-motiv ett antal gånger. Men det gäller ju att vara hyfsat säker på det, speciellt med själva motivet.

Men något liknande bilden under. Otroligt snyggt. Lite ändringar i ansiktet bara...

Bild
"Don't everyone thank me at once."

Användarvisningsbild
jaytownsend93
Wompråtta

Inlägg av jaytownsend93 » 20 oktober 2013 kl. 21:28

Jag är fett sugen att tatuera Star Wars loggan på armen, men vet inte om jag bara ska ha texten eller om man ska lägga till nån lighsaber eller nått. några tips?
"I think he's a she... and I think she's a Changeling"

Användarvisningsbild
Jonipoon
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av Jonipoon » 24 oktober 2013 kl. 16:03

jaytownsend93 skrev:Jag är fett sugen att tatuera Star Wars loggan på armen, men vet inte om jag bara ska ha texten eller om man ska lägga till nån lighsaber eller nått. några tips?
Bara texten är ju ganska tråkig att ha, kommer ju mest se ut som att någon stämplat dig på armen... Att bara ha en lightsaber på armen är ju coolt, alla fattar ju direkt att det är Star Wars ändå när de ser en lightsaber!

Här hittade jag killen som verkligen gått in för detta. :lol:

Bild
I am not part of the dark — simply deeper in the shadows.
― Quinlan Vos

Skriv svar