Grand Theft Auto

Kort-, bräd-, TV- eller datorspel.
Användarvisningsbild
karlsson_
Fuktfarmare
Kontakt:

Inlägg av karlsson_ » 1 augusti 2006 kl. 20:14

Darth Vader Fan skrev:What a...? Men för att få alla saheriffstjärnorna att lysa fullt så måste man först döda folk, sen ploser och vanliga människor, sen får man lägga till specialstyrkorna och FBI på dödslistan, och sen så lär du säkert ha alla fem lysande(eller var det 6?) och då kapar du en panasarvagn och kör till ditt närmaste sparnings ställe och åker in med den i garaget och sparar, sen laddar du spelat så har du inte poliser efter dig, du har en pansarvagn utan att ha fuskat :wink: Jag har gjort det två gånger :roll:
Joo men du kan inte ha 6 stjärnor utan att ha kommit en bit i storyn.

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Inlägg av Jedi_Visse » 1 augusti 2006 kl. 21:15

karlsson_ skrev:
Darth Vader Fan skrev:What a...? Men för att få alla saheriffstjärnorna att lysa fullt så måste man först döda folk, sen ploser och vanliga människor, sen får man lägga till specialstyrkorna och FBI på dödslistan, och sen så lär du säkert ha alla fem lysande(eller var det 6?) och då kapar du en panasarvagn och kör till ditt närmaste sparnings ställe och åker in med den i garaget och sparar, sen laddar du spelat så har du inte poliser efter dig, du har en pansarvagn utan att ha fuskat :wink: Jag har gjort det två gånger :roll:
Joo men du kan inte ha 6 stjärnor utan att ha kommit en bit i storyn.
Nej, det var jag alltid så sur för, så jobbigt att låsa upp stjärnorna, spelade GTA asmycket förut, för kanske tre år sedan. Men det är menigslöst, trist och omoraliskt.
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Användarvisningsbild
Silk
Yngling

Inlägg av Silk » 4 augusti 2006 kl. 20:56

Jedi_Visse skrev: Nej, det var jag alltid så sur för, så jobbigt att låsa upp stjärnorna, spelade GTA asmycket förut, för kanske tre år sedan. Men det är menigslöst, trist och omoraliskt.
Menar du att du inte spelar ett spel för att det är omoraliskt?
[i]I'm Jesus with a lasergun. And you're all going to hell[/i] - Scud the Disposable Assassin

Användarvisningsbild
hunt3d
Yngling

Inlägg av hunt3d » 6 augusti 2006 kl. 12:32

Jag har GTA: Vice City, San Andreas och förra veckan faktiskt köpte jag Liberty City Stories. Det sistnämnda rekommenderar jag inte men det är nog kul för alla som gillar Vice City bäst. Jag kan avslöja att spelstilen är väldigt lik Vice City och det är samma stad som i GTA 3. Rekommenderas endast till de som älskar och avgudar Vice City.

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 14 november 2009 kl. 23:48

Då drar man upp den här gamla tråden igen. :wink:

Själv har man bara kört GTA - San andreas och IV. Båda är skitkul! Friheten är så jäkla skön. Däremot så tycker jag att 4:an skulle ha blivit lite längre. Har lite svårt just nu att få tag i resten av Trophiesen just nu - har 77% - alltså alla SinglePlayer Trophies (utom "GTA IV 100%" och "Take a Liberty"). Har svårt med att klara spelet till 100% - har parkerat alla Stevies och Brucies bilar, skjutit alla duvor, åkt i alla stunt jumps m.m. Vette fan vad jag har kvar. :?
Are you threating me Master Jedi?

Användarvisningsbild
hunt3d
Yngling

Inlägg av hunt3d » 15 november 2009 kl. 02:10

helt otroligt...tre år sen jag skrev det senaste inlägget och nu togs tråden upp igen, tre år senare och jag lever ännu, bara att jag är här.....vad har jag gjort med mitt liv...?

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 15 november 2009 kl. 11:00

Haha. Är du stolt över vad du gjort i livet sedan du skrev i tråden senast då? :P

Användarvisningsbild
stefan313
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av stefan313 » 15 november 2009 kl. 12:01

Vi har också GTA 4 och vi har 74% tror jag. Jag fixade några få av dom alla trophies vi har. Min storebrorsa försöker få den här när man ska klara Hangmans noose, Bomb da base och deal breaker i tid, men varje gång han försöker så är det nån idiot som förstör för alla andra.
This is my apprentice, Darth Maul. He will find your lost ship. - Palpatine

At last we will reveal ourselves to the Jedi. At last we will have revenge. - Darth Maul

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 15 november 2009 kl. 13:56

Jo, det är jävligt störande när nån barnslig spelare håller på att försöka döda medspelarna. Vilken tid är det egentligen man ska försöka slå? Försöker nämligen också klara den Trophien.

Användarvisningsbild
stefan313
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av stefan313 » 15 november 2009 kl. 17:06

haha. Jag kom på en sak min storebrorsa och några andra gjorde förut när dom spelade Bomb Da Base. Dom flög i den där helikoptern man använder för att komma till båten. Och medans dom flög så kickade min storebrorsa och dom andra en kille. Problemet var att det var han som flög helikoptern, så det gick neråt efter den kicken :D

At last we will reveal ourselves to the Jedi. At last we will have revenge. - Darth Maul

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 15 november 2009 kl. 19:02

Haha! Ja, så kan det gå. :lol:

Tror ni på de där myterna som finns främst på San Andreas? (Som t. ex Bigfoot och UFO).

Användarvisningsbild
stefan313
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av stefan313 » 16 november 2009 kl. 08:00

Dom enda jag har hört om är en zombie som ska gå vid en byggnad en speciell dag, tror det var torsdag. Och en "spöktaxi" som åker runt i öknen, och försöker man öppna den är den låst. Jag har aldrig sett dom själv.

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 16 november 2009 kl. 08:45

Jag har hittat "Ghost Car" i skogen. Två gånger faktiskt, men ingen som har "kört sig själv". UFO:n är jag lite osäker på om det finns. Det finns ju ett UFO hus i närheten av Area 69 och den kanske har med saken att göra. Bigfoot vet jag att det bara är en mod... tyvärr för det vore ju häftigt om han fanns där i skogen och sprang omkring.

Användarvisningsbild
stefan313
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av stefan313 » 16 november 2009 kl. 19:51

JMR vet du hur man ska kunna klara 10 melee counters på mindre än 4 minuter ganska enkelt?

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 16 november 2009 kl. 22:02

Ett litet tips är ju att göra det på helikopter-touren i för då kommer inte polisen förns efter 6-7 dödade män/kvinnor. Har du tur så hinner du döda 10 innan polisen kommer, annars får du ta en helikopter och flyga ur det röd-blåa området och komma tillbaka och kanske hinna döda resten innan det gått 4 minuter.

Kom ihåg att inte döda någon personal eftersom de då teamar mot dig så ta bara vanliga människor.

Skriv svar