Tro det eller ej, men det finns faktiskt andra filmer än Star Wars.
Användarvisningsbild
Kaxs
Jedibibliotikarie

Inlägg av Kaxs » 22 december 2009 kl. 21:18

Så den är sevärd alltså? Har planerat att gå och se den någon gång nu på lovet.
Robotic Gungans who are resistant to lightsabers seem pretty intimidating.

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 22 december 2009 kl. 22:56

Såg den idag också. Den var ju helt Awesome! Rekommenderar den starkt - har inget o säga emot Wilfer88 lilla recension från Struntsnackstråden (eller var det var). Den var skitbra. En av de få filmer jag tycker kan mäta sig med Star Wars :wink: Effekterna var makalösa, skådespeleriet var helt ok, handlingen var bra och det var mycket spänning i den!

Spoilervarning
Älskade den där "krigsbruden". Hon var så grym och ändå var hon på de "godas" sida. Älskade när hon kom i slutet med sitt ommålade skepp framför generalens skepp och typ sade "Yeah, I have guns too bitch!"

Skulle gärna vilja se den igen, men jag vill inte att plånboken ska bli för mager. :wink:
Are you threating me Master Jedi?

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 23 december 2009 kl. 00:13

Såg den inte i 3D. Hade gärna gjort det, men dumma Norrköpings SF bio har inga filmer som går i 3D. :evil:

N@M3Le$$
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av N@M3Le$$ » 23 december 2009 kl. 01:51

Såg den på premiärvisningen med ganska låga förväntningar men jag blev väldigt positivt överraskad. Skulle nästan våga påstå att det var en av de bättre filmerna jag sett i mitt liv.
Såg den inte i 3D men hade varit kul att göra. Vet inte om jag vill lägga pengar på det än och väntar nog hellre på DVD:n.
[img]http://img222.imageshack.us/img222/8301/chrillebt3.jpg[/img]

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 23 december 2009 kl. 11:46

Filmen är värd ett återbesök på bio. Det tar inte lång tid innan man faktiskt aldrig mer kan få uppleva ett Avatar biobesök längre. Så jag ska gå en andra gång om några dagar.
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 23 december 2009 kl. 11:59

niklazz0n skrev:Du har rätt, man bör nästan se den minst en gång i 3D.
Jag har bara hört några få som sett den i 3D. Och bara en som beskrivit lite vad 3D innebär i denna film. Eftersom jag inte vet skillnaden på dålig och bra 3D så har jag ju inget att jämföra med, men det lät inte som det bästa sälj-argumentet. Sen var det en som fick huvudvärk av att se den i 3D (glasögonen man måste ha).

Tror jag kan vänta på Avatar 2 eller 3 innan jag ser de i 3D. (anledning är ju att jag måste tåga många mil till närmsta 3D biograf, kostar ännu mer pengar samt tid och planering, jag har glasögon så hur funkar då 3D glasögonen på dem? sen som sagt har ingen beskrivit vad 3D effekterna är).

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 23 december 2009 kl. 12:14

Jao................. jag funderar faktiskt över om jag ska se den igen... :? Jag tror jag gör det i Januari igen om jag nu inte har för lite stålar.

Användarvisningsbild
dajcman
Padawan

Inlägg av dajcman » 23 december 2009 kl. 12:34

Wilfer88 skrev:Tror jag kan vänta på Avatar 2 eller 3 innan jag ser de i 3D. (anledning är ju att jag måste tåga många mil till närmsta 3D biograf, kostar ännu mer pengar samt tid och planering, jag har glasögon så hur funkar då 3D glasögonen på dem? sen som sagt har ingen beskrivit vad 3D effekterna är).
Kommer det uppföljare?
Never tell me the odds! - Han Solo

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 23 december 2009 kl. 12:36

dajcman skrev:
Wilfer88 skrev:Tror jag kan vänta på Avatar 2 eller 3 innan jag ser de i 3D. (anledning är ju att jag måste tåga många mil till närmsta 3D biograf, kostar ännu mer pengar samt tid och planering, jag har glasögon så hur funkar då 3D glasögonen på dem? sen som sagt har ingen beskrivit vad 3D effekterna är).
Kommer det uppföljare?
Om ekonomin går runt, har de sagt.

Skriv svar