Star Wars: The Force Unleashed
Star Wars: The Force Unleashed
Jag är inte riktigt säker på det här... hittar ingen speciel text eller så om det... men detta värkar vara ett nytt Star Wars spel till Ps3... eller nåt ( ... Jag har försökt slagit upp mer om detta spel... men hittar inget... så jag är redo att ta mitt straff om ni tycker att denna tråden är onödig ).
i alla fall.... en trailer säger det mesta:
http://media.ps3.ign.com/media/823/8236 ... 95900.html
Värkar vara... otroligt coolt... hoppas det är nåt om "The Jedi Purge".
.... tycker dock synd om Stormtrooperna... it's not the jedi way.
i alla fall.... en trailer säger det mesta:
http://media.ps3.ign.com/media/823/8236 ... 95900.html
Värkar vara... otroligt coolt... hoppas det är nåt om "The Jedi Purge".
.... tycker dock synd om Stormtrooperna... it's not the jedi way.
Jag postade en del information om det här spelet i Frågetråden, lägger in det här också då
Fakta om det nya spelet (Star Wars 2007) :
Spelet utspelar sig mellan Episode 3 & 4.
Spelet kommer att finnas för Xbox360 & PS3, andra plattformer inte bektäftat ännu.
Spelet kommer att ha en viktig roll i Star Wars till skillnad från andra spel som bara är en "biroll". (Kanske har något att göra med nya serien??)
Det är ett nytt spel inte KoToR, Battlefront eller Jedi knight.
Force Power videon är pre-rendered
Game FACTS:
The game takes place between Episodes 3 and 4.
The game is for Xbox360 and PS3 as of now. Other platforms is not confirmed!!!
The game will play an important role in the Star Wars universe, unlike other games that act as side stories.
This is a new game, not Jedi Knight, KotOR, or Battlefront.
The force power video is pre-rendered.
Källa: www.gamespot.com

Fakta om det nya spelet (Star Wars 2007) :
Spelet utspelar sig mellan Episode 3 & 4.
Spelet kommer att finnas för Xbox360 & PS3, andra plattformer inte bektäftat ännu.
Spelet kommer att ha en viktig roll i Star Wars till skillnad från andra spel som bara är en "biroll". (Kanske har något att göra med nya serien??)
Det är ett nytt spel inte KoToR, Battlefront eller Jedi knight.
Force Power videon är pre-rendered
Game FACTS:
The game takes place between Episodes 3 and 4.
The game is for Xbox360 and PS3 as of now. Other platforms is not confirmed!!!
The game will play an important role in the Star Wars universe, unlike other games that act as side stories.
This is a new game, not Jedi Knight, KotOR, or Battlefront.
The force power video is pre-rendered.
Källa: www.gamespot.com
[img]http://img411.imageshack.us/img411/783/swdd9.jpg[/img]
- Darth Vader Fan
- Jedimästare
- forcelord yoda
- Droid
Tror det är ganska uteslutet att det ska komma till GC:en ( man ser på grafiken att Gc inte kommer att ta det... Wii kanske... men jag tror inte att det kommer till den... ).
Dammit, jag hoppas att Lucasart kommer att göra alla SW spel till alla 3 konsolerna... blir ju irriterande om man måste köpa 360 för fighting star wars spel och Wii för simulator spel som Rogue Squadron.
Dammit, jag hoppas att Lucasart kommer att göra alla SW spel till alla 3 konsolerna... blir ju irriterande om man måste köpa 360 för fighting star wars spel och Wii för simulator spel som Rogue Squadron.
Att inte sälja spelet till PC är en stor miss eftersom det är en så stor marknad och PC har ju lätt det som krävs för att klara av spelet. Det är ju alltid konsolerna som sätter gränserna eftersom dom är så mycket sämre. Visst finns det spel som bara kommer till konsoler men jag tror att detta spel kommer också till PC.Jedi-JT skrev:Jag skulle också bli nöjd om det kom till PC, annars är det orättvist, de nya konsolerna får spelet men inte PC
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice
- shintor-vicrone
- Rymdpilot
Jag tror också det, det kanske är lite för tidigt att döma (efter att ha sett en 2 minuters trailer som visar samma sak), men ändå.shintor-vicrone skrev:ot: åh herre gud va de va länge sen jag såg att du skrevJimmie skrev:GRYMT! men fan ska man behöva uppgradera sig till Nya Xbox då alltså.![]()
aja spelet kommer bli de bästa hitils tror ja

[img]http://img411.imageshack.us/img411/783/swdd9.jpg[/img]
Hmm, det konstiga är ju att spel som ROTS och sånt alldrig släpptes till PC... tror dock att detta bara kommer till Xbox 360 och PS3 (... som en invigning av Lucasart spel till den nya generationen av spel ^^ ).
Aja, vi får väl hoppas på att det kommer till PC också.
Hmm, har konsolerna sånna gränser... och dom typ inte till för att klara av sånna spel bäst?
Aja, vi får väl hoppas på att det kommer till PC också.
Hmm, har konsolerna sånna gränser... och dom typ inte till för att klara av sånna spel bäst?