Star Wars: The Force Unleashed

Diskutera kort-, bräd-, TV- eller datorspel.
Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 1 maj 2010 kl. 14:53

JediMasterRicke skrev:Man får då Coruscant (Jedi Temple), Tatooine och Hoth med Ultimate Sith Edition.
WOW!bra expansion den måste jag ha!är Jedi tempel banan efter Dark side ending eller är den som i PS2 versionen och Wii versionen?
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 1 maj 2010 kl. 14:56

Det händer någonstans i spelet innan Starkiller möter Darth Vader.
Are you threating me Master Jedi?

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 1 maj 2010 kl. 14:57

Kom ihåg - expansions-banorna kommer inte i själva spelets gång utan de får man välja att köra när man är inne på huvudmenyn.

Användarvisningsbild
Dark-lord
Jedirådsmedlem

Inlägg av Dark-lord » 1 maj 2010 kl. 15:01

JediMasterRicke skrev:Kom ihåg - expansions-banorna kommer inte i själva spelets gång utan de får man välja att köra när man är inne på huvudmenyn.
ok så man kan bara köra dem om man vill?

edit:sluta dubbelposta!en minut efter ditt föra inlägg :twisted:
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 1 maj 2010 kl. 15:06

Ja, man kan köra dem när man vill.

Ao, men jag orka inte :P

Användarvisningsbild
Wilfer88
Administratör

Inlägg av Wilfer88 » 1 maj 2010 kl. 15:51

JediMasterRicke skrev:Ja, man kan köra dem när man vill.

Ao, men jag orka inte :P
Ignorera inte reglerna, då får du med oss att göra :wink:
Always two, there are. No more, no less. A master, and an apprentice

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 1 maj 2010 kl. 15:53

Will be. Råkade bara bli en engångsgrej. Will not happen again. :)

Användarvisningsbild
stefan313
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av stefan313 » 2 maj 2010 kl. 14:18

JMR. Okej. Man kan ladda ner Hoth, men det kommer ändå bli dyrare än om jag köper i butiken.
Om jag ska ladda ner från PSN så måste jag köpa en kod från gamestop i ett sånt där spelfodral och det kostar antingen 200 kr eller 400 kr.
Och jag skulle vara tvungen att köpa en för 400 kronor annars skulle jag inte kunna köpa allt.

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 2 maj 2010 kl. 14:30

Jaha, ok. :P

Användarvisningsbild
Darth Worgen
Jedimästare

Inlägg av Darth Worgen » 2 maj 2010 kl. 16:16

Jag som har Xbox 360 funderar på att köpa mig Microsoft Points och sedan ladda ned paket från Xbox Live Marketplace. Har för mig att det är dyrt. Ett paket med spelbara figurer kostar nog dryga hundralappen, jag känner Xbox gubbarna. De sätter alltid höga priser för ingenting! Om det är något jag ska ladda ned till The Force Unleashed, så är det banor. För jag är sugen på att springa runt som icke-klonade Galen Marek på mera banor innan jag löper amok som klonen. Men om en bana kostar minst 100 kronor, så kan folk glömma att jag tänker betala för det där!

Användarvisningsbild
Jedi_Visse
Jedimästare

Inlägg av Jedi_Visse » 2 maj 2010 kl. 16:42

Darth Worgen skrev:Jag som har Xbox 360 funderar på att köpa mig Microsoft Points och sedan ladda ned paket från Xbox Live Marketplace. Har för mig att det är dyrt. Ett paket med spelbara figurer kostar nog dryga hundralappen, jag känner Xbox gubbarna. De sätter alltid höga priser för ingenting! Om det är något jag ska ladda ned till The Force Unleashed, så är det banor. För jag är sugen på att springa runt som icke-klonade Galen Marek på mera banor innan jag löper amok som klonen. Men om en bana kostar minst 100 kronor, så kan folk glömma att jag tänker betala för det där!
Jag har också funderat på det, men det verkar både dyrt och krångligt med MicrosoftPoints.
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee

Användarvisningsbild
stefan313
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av stefan313 » 2 maj 2010 kl. 19:33

Darth Worgen skrev:Jag som har Xbox 360 funderar på att köpa mig Microsoft Points och sedan ladda ned paket från Xbox Live Marketplace. Har för mig att det är dyrt. Ett paket med spelbara figurer kostar nog dryga hundralappen, jag känner Xbox gubbarna. De sätter alltid höga priser för ingenting! Om det är något jag ska ladda ned till The Force Unleashed, så är det banor. För jag är sugen på att springa runt som icke-klonade Galen Marek på mera banor innan jag löper amok som klonen. Men om en bana kostar minst 100 kronor, så kan folk glömma att jag tänker betala för det där!
Fy fan vad dyrt.
DLC banorna på PS3 kostar 90 kronor och paketen med andra karaktärer kostar 45 kronor styck, så det är 90 kronor där också. Allt som allt är det 360 kronor.

Användarvisningsbild
JediMasterRicke
Yngling

Inlägg av JediMasterRicke » 5 maj 2010 kl. 15:27

Har precis fixat en musikvideo av The Force Unleashed. Blev supernöjd med den! Titta på den och skriv vad ni tycker. ^^

http://www.youtube.com/watch?v=PQjQl5SlBNU

Användarvisningsbild
stefan313
Jediriddare
Kontakt:

Inlägg av stefan313 » 11 maj 2010 kl. 16:48

Jag har nu köpt USE. Men egentligen var det en vecka sen, men man har inte kunnat vara här inne på ett tag. Har gått väldigt segt iaf.
Men nu har jag köpt det och abnorna är helt ok, men för mycket buggar. När det gäller buggarna på det spelet säger jag bara en sak: "#%&!="@
Fan vad arg jag blir på dom. Dom är överallt för mig och det är skitstörande.

("#%&!="@ är inte bra att säga i ett forum :wink:)
This is my apprentice, Darth Maul. He will find your lost ship. - Palpatine

At last we will reveal ourselves to the Jedi. At last we will have revenge. - Darth Maul

Skriv svar