WOW!bra expansion den måste jag ha!är Jedi tempel banan efter Dark side ending eller är den som i PS2 versionen och Wii versionen?JediMasterRicke skrev:Man får då Coruscant (Jedi Temple), Tatooine och Hoth med Ultimate Sith Edition.
Star Wars: The Force Unleashed
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”
- JediMasterRicke
- Yngling
- JediMasterRicke
- Yngling
ok så man kan bara köra dem om man vill?JediMasterRicke skrev:Kom ihåg - expansions-banorna kommer inte i själva spelets gång utan de får man välja att köra när man är inne på huvudmenyn.
edit:sluta dubbelposta!en minut efter ditt föra inlägg

“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”
- JediMasterRicke
- Yngling
- JediMasterRicke
- Yngling
- stefan313
- Jediriddare
- Kontakt:
JMR. Okej. Man kan ladda ner Hoth, men det kommer ändå bli dyrare än om jag köper i butiken.
Om jag ska ladda ner från PSN så måste jag köpa en kod från gamestop i ett sånt där spelfodral och det kostar antingen 200 kr eller 400 kr.
Och jag skulle vara tvungen att köpa en för 400 kronor annars skulle jag inte kunna köpa allt.
Om jag ska ladda ner från PSN så måste jag köpa en kod från gamestop i ett sånt där spelfodral och det kostar antingen 200 kr eller 400 kr.
Och jag skulle vara tvungen att köpa en för 400 kronor annars skulle jag inte kunna köpa allt.
- JediMasterRicke
- Yngling
- Darth Worgen
- Jedimästare
Jag som har Xbox 360 funderar på att köpa mig Microsoft Points och sedan ladda ned paket från Xbox Live Marketplace. Har för mig att det är dyrt. Ett paket med spelbara figurer kostar nog dryga hundralappen, jag känner Xbox gubbarna. De sätter alltid höga priser för ingenting! Om det är något jag ska ladda ned till The Force Unleashed, så är det banor. För jag är sugen på att springa runt som icke-klonade Galen Marek på mera banor innan jag löper amok som klonen. Men om en bana kostar minst 100 kronor, så kan folk glömma att jag tänker betala för det där!
- Jedi_Visse
- Jedimästare
Jag har också funderat på det, men det verkar både dyrt och krångligt med MicrosoftPoints.Darth Worgen skrev:Jag som har Xbox 360 funderar på att köpa mig Microsoft Points och sedan ladda ned paket från Xbox Live Marketplace. Har för mig att det är dyrt. Ett paket med spelbara figurer kostar nog dryga hundralappen, jag känner Xbox gubbarna. De sätter alltid höga priser för ingenting! Om det är något jag ska ladda ned till The Force Unleashed, så är det banor. För jag är sugen på att springa runt som icke-klonade Galen Marek på mera banor innan jag löper amok som klonen. Men om en bana kostar minst 100 kronor, så kan folk glömma att jag tänker betala för det där!
"It's not the size of the Jedi or the amount of power running through her lightsaber, but the strength of her heart." - Barriss Offee
- stefan313
- Jediriddare
- Kontakt:
Fy fan vad dyrt.Darth Worgen skrev:Jag som har Xbox 360 funderar på att köpa mig Microsoft Points och sedan ladda ned paket från Xbox Live Marketplace. Har för mig att det är dyrt. Ett paket med spelbara figurer kostar nog dryga hundralappen, jag känner Xbox gubbarna. De sätter alltid höga priser för ingenting! Om det är något jag ska ladda ned till The Force Unleashed, så är det banor. För jag är sugen på att springa runt som icke-klonade Galen Marek på mera banor innan jag löper amok som klonen. Men om en bana kostar minst 100 kronor, så kan folk glömma att jag tänker betala för det där!
DLC banorna på PS3 kostar 90 kronor och paketen med andra karaktärer kostar 45 kronor styck, så det är 90 kronor där också. Allt som allt är det 360 kronor.
- JediMasterRicke
- Yngling
Har precis fixat en musikvideo av The Force Unleashed. Blev supernöjd med den! Titta på den och skriv vad ni tycker. ^^
http://www.youtube.com/watch?v=PQjQl5SlBNU
http://www.youtube.com/watch?v=PQjQl5SlBNU
Are you threating me Master Jedi?
- stefan313
- Jediriddare
- Kontakt:
Jag har nu köpt USE. Men egentligen var det en vecka sen, men man har inte kunnat vara här inne på ett tag. Har gått väldigt segt iaf.
Men nu har jag köpt det och abnorna är helt ok, men för mycket buggar. När det gäller buggarna på det spelet säger jag bara en sak: "#%&!="@
Fan vad arg jag blir på dom. Dom är överallt för mig och det är skitstörande.
("#%&!="@ är inte bra att säga i ett forum
)
Men nu har jag köpt det och abnorna är helt ok, men för mycket buggar. När det gäller buggarna på det spelet säger jag bara en sak: "#%&!="@
Fan vad arg jag blir på dom. Dom är överallt för mig och det är skitstörande.
("#%&!="@ är inte bra att säga i ett forum

This is my apprentice, Darth Maul. He will find your lost ship. - Palpatine
At last we will reveal ourselves to the Jedi. At last we will have revenge. - Darth Maul
At last we will reveal ourselves to the Jedi. At last we will have revenge. - Darth Maul