Battlefront (2015)
- SimonEriksson-Red5
- Droid
Nej det har du inteSimonEriksson-Red5 skrev:Det är bara bra om det kommer en PSP version, jag har alla BF spelen på PSP och jag tycker dom är riktigt bra.
BF 1 finns inte på PSP och den är nästan den bästa
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”
- Darth Vader Fan
- Jedimästare
Han menade antagligen att han har alla de BF spel som finns till PSP, man behöver inte ta allt så bokstavligt, lämna alltid lite plats åt logiska slutsatser
Men ärligt talat så tror jag inte att vi får se något BF3, och jag hoppas faktiskt att det aldrig kommer, eftersom det enda LucasArts skulle kunna göra med det är att göra tidslinjen ännu mer skum, på något magiskt sätt.

Men ärligt talat så tror jag inte att vi får se något BF3, och jag hoppas faktiskt att det aldrig kommer, eftersom det enda LucasArts skulle kunna göra med det är att göra tidslinjen ännu mer skum, på något magiskt sätt.
"[i]All too easy.[/i]"
-Darth Vader
-Darth Vader
- Darth Worgen
- Jedimästare
- Darth Worgen
- Jedimästare
För att inte upprepa mitt förra inlägg i tråden säger jag att det du säger är helt rätt! Jag lyckades övervinna canon snubben i mig själv i TFU 2-tråden. Där lyckades jag få mig att inse att man kunde se spelet ur en spelmässig synvinkel och i det fallet insåg jag att TFU 2 lär bli ett ganska bra spel spelmässigt!niklazz0n skrev:Allt detta tjat om Tidslinjer och Canon. Va inte blind för tidslinjens skull, öppna ögonen och se det för vad det är istället.
Då bör jag göra samma sak med Battlefront III.
- SimonEriksson-Red5
- Droid
Jag menade ju alla som finns på PSP.Dark-lord skrev:Nej det har du inteSimonEriksson-Red5 skrev:Det är bara bra om det kommer en PSP version, jag har alla BF spelen på PSP och jag tycker dom är riktigt bra.
BF 1 finns inte på PSP och den är nästan den bästa

Men ärligt talat så struntar jag i om storyn blir bra i BF3 om det nu kommer, jag skulle gärna vela se ett grymt battlefront med bra grafik, jag kör ändå bara på instant action * stavning.
I have a bad feeling about this.
Svårt att lyckas med det i ett Battlefront-spel, om det är mer likt Battlefront och Battlefront II (som i alla fall jag ser som de "riktiga") än Renegade Squadron och Elite Squadron. Det enda de två "riktiga" har lyckats få om bakfoten är, om jag minns rätt, delvis att Darth Vader är på Tatooine-banan i 1:an och att Jet Troopers presenteras som "helt nya" på Kamino i 1:an men ändå finns på Geonosis i 2:an. Småsaker, helt enkelt. (De "oriktiga" delarna av serien har jag inte spelat, så dem är jag inte lika säker på.)Darth Vader Fan skrev:Men ärligt talat så tror jag inte att vi får se något BF3, och jag hoppas faktiskt att det aldrig kommer, eftersom det enda LucasArts skulle kunna göra med det är att göra tidslinjen ännu mer skum, på något magiskt sätt.
Robotic Gungans who are resistant to lightsabers seem pretty intimidating.
Elite squadron är riktigKaxs skrev:Svårt att lyckas med det i ett Battlefront-spel, om det är mer likt Battlefront och Battlefront II (som i alla fall jag ser som de "riktiga") än Renegade Squadron och Elite Squadron. Det enda de två "riktiga" har lyckats få om bakfoten är, om jag minns rätt, delvis att Darth Vader är på Tatooine-banan i 1:an och att Jet Troopers presenteras som "helt nya" på Kamino i 1:an men ändå finns på Geonosis i 2:an. Småsaker, helt enkelt. (De "oriktiga" delarna av serien har jag inte spelat, så dem är jag inte lika säker på.)Darth Vader Fan skrev:Men ärligt talat så tror jag inte att vi får se något BF3, och jag hoppas faktiskt att det aldrig kommer, eftersom det enda LucasArts skulle kunna göra med det är att göra tidslinjen ännu mer skum, på något magiskt sätt.

fast dock ser jag inte Renagde squadron som riktig så man får väl tycka som man vill
ville bara upplysa om att den är canon iallafall
“This will be a day long remembered. It has seen the end of Kenobi, it will soon see the end of the rebellion.”
- Darth Worgen
- Jedimästare
Klart det inte är samma kvalité det är ju bärbartDarth Worgen skrev:Jag har provspelat Elite Squadron och det har inte samma kvalité som Battlefront och Battlefront II.

Men jag tycker det är roligt
- JediMasterRicke
- Yngling