Ska detta forum bli aktivt eller ej!?

Diskutera vad ni tycker om StarWars.se. Läs forumreglerna här inne.
Kategoriregler
Forumet är permanent stängt. StarWars.se fortsätter dock som vanligt. För att diskutera med andra Star Wars-fans, leta upp oss på Facebook.
Användarvisningsbild
Mar Mar Minks
Jedimästare

Ska detta forum bli aktivt eller ej!?

Inlägg av Mar Mar Minks » 30 december 2006 kl. 18:47

Nä, nu fasiken!
Nu är det dags att ta tag i saken. Ska vi få ett nytt aktiv forum igen?
De är många som klagar på att de är oaktivt, men nu ska jag sparka igång maskineriet!

Okej, det är ett hål mellan Star Wars händelser, men, vi kan ju snacka om Star Wars framtid? Eller hur?

Många förlorar sitt intresse i Star Wars, men är det inte på grund av att det är så få som vill tala om det?

Vilka är med mig? Om ni är med, skriv några inlägg eller skapa nya trådar!
Obs: Medlemsnivån höjs om forumet är mer aktivt.

Användarvisningsbild
oliolu
Yngling

Inlägg av oliolu » 31 december 2006 kl. 15:42

jag tror att det behövs mer reklam för forumet på andra sajter som t.ex sci-fi bokhandeln?
men sw.nu har ju gett oss ett dåligt rykte som kan vara svårt att få bort.
[img]http://img394.imageshack.us/img394/7501/swgbannerqi2.gif[/img]

Användarvisningsbild
Emil G
Yngling

Inlägg av Emil G » 31 december 2006 kl. 16:00

Jag håller med om att det inte händer specciellt mycket här men det kan ju bero på att bara är en bråkdel av alla medlemmar som skriver.

Användarvisningsbild
Darth Vader Fan
Jedimästare

Re: Ska detta forum bli aktivt eller ej!?

Inlägg av Darth Vader Fan » 31 december 2006 kl. 16:48

Mar Mar Minks skrev: Många förlorar sitt intresse i Star Wars, men är det inte på grund av att det är så få som vill tala om det?.
Det är sant!
"[i]All too easy.[/i]"
-Darth Vader

Användarvisningsbild
DarthYoda
Yngling

Inlägg av DarthYoda » 31 december 2006 kl. 18:31

Jag tycker det här är en bra idé! Jag är faktiskt inne varje dag! ;)

Själv så gör jag faktiskt reklam för det här forumet i varenda signatur jag har i olika forum!

Användarvisningsbild
Mar Mar Minks
Jedimästare

Inlägg av Mar Mar Minks » 31 december 2006 kl. 22:12

Det jag menar, varje gång ni tvekar om att svara, svara! Det kan räknas som spamm, men what the ****. Det kan ju inte vara så illa.

Jag är inte medlem på SW.nu, men om ni ser någon tala skit om .se, slå dem för mig ;) .

Användarvisningsbild
oliolu
Yngling

Inlägg av oliolu » 1 januari 2007 kl. 00:24

um... det blir lite svårt p.g.a dom fysiska lagarna,men internet 2 kommer snart så man vet ju aldrig... :P

Användarvisningsbild
DarthYoda
Yngling

Inlägg av DarthYoda » 1 januari 2007 kl. 00:38

Mar Mar Minks skrev:Det jag menar, varje gång ni tvekar om att svara, svara! Det kan räknas som spamm, men what the ****. Det kan ju inte vara så illa.

Jo, det har faktiskt varit lite så för mig, men nu har jag börjat släppa det, och börja skriva allt mer! Nu gäller det bara att jag startar trådar! :D

Användarvisningsbild
Emil G
Yngling

Inlägg av Emil G » 1 januari 2007 kl. 00:45

Skapade min första tråd idag bland annat för att detta forum skulle bli lite roligare att vara inne på men mest för att jag tyckte att det fattades en sådan tråd. Det som gör att folk kanske inte vill skapa trådar är väl att man tänker att alla trådar redan finns och inte vill skapa onödiga trådar. Så var det för mig i alla fall.

Användarvisningsbild
Mar Mar Minks
Jedimästare

Inlägg av Mar Mar Minks » 1 januari 2007 kl. 08:11

Jo, det har ju vart så. Därför vill jag att vi ska gå tillbaka mer till "the golden days of SW.se". Då det skrevs hela tiden!

Användarvisningsbild
Silk
Yngling

Inlägg av Silk » 1 januari 2007 kl. 14:04

oliolu skrev:jag tror att det behövs mer reklam för forumet på andra sajter som t.ex sci-fi bokhandeln?
Ja, skyll allt på sw.nu, vi är förskräckliga...
[i]I'm Jesus with a lasergun. And you're all going to hell[/i] - Scud the Disposable Assassin

Användarvisningsbild
oliolu
Yngling

Inlägg av oliolu » 1 januari 2007 kl. 14:57

Silk skrev:
oliolu skrev:jag tror att det behövs mer reklam för forumet på andra sajter som t.ex sci-fi bokhandeln?
Ja, skyll allt på sw.nu, vi är förskräckliga...
damn right! :wink:

Användarvisningsbild
Caesarsallad-fan
Padawan
Kontakt:

Inlägg av Caesarsallad-fan » 1 januari 2007 kl. 20:00

Mar Mar Minks skrev:Jo, det har ju vart så. Därför vill jag att vi ska gå tillbaka mer till "the golden days of SW.se". Då det skrevs hela tiden!
På sätt och vis saknar jag ibland en del av de klassiska spamtrådarna som fanns för ett år sedan. Ibland skrevs det allt något roligt i dem, även om det mesta bara var upprepningar eller tråkiga inlägg. Och angående det med osäkerheten när det gäller postningen så är det ett syndrom som jag har på alla forum, då jag är rädd för att jag skulle posta något onödigt, men jag börjar sakteligen våga lite mer...

Användarvisningsbild
Darth Vader Fan
Jedimästare

Inlägg av Darth Vader Fan » 1 januari 2007 kl. 22:01

Ja, man saknar de gamla trådarna, fast man knappt minns dem, jag hoppas att forumet kommer att bli stort någon gång, det hoppas jag med mitt forum också( www.freewebs.com/swss ), men jusst nu så ser det inte så bra ut, mitt forum har varit med om en värre "svält" än detta så www.starwars.se kommer klara sig ett bra tag, och har en bra chans att bli aktivt, så sluta aldrig hoppas!

Mar Mar Minks skrev:Jag är inte medlem på SW.nu, men om ni ser någon tala skit om .se, slå dem för mig ;) .
Mar Mar, om någon gör det så ska jag personligen "ta hand" om dem :wink:
"[i]All too easy.[/i]"
-Darth Vader

Användarvisningsbild
hunt3d
Yngling

Inlägg av hunt3d » 2 januari 2007 kl. 14:08

Tänk på vad många som skriver trådar som ''Hejdå nu sticker jag'' nå, det är sw.nu som är ansvariga imo. Jag var kanske till och med är ( :? ) medlem där men jag fattar inte varför så många drar dit, visst det är många medlemmar där, mycket aktivitet men frågar ni mig så är det FÖR mycket, det här stället är lugnt och stilla som min förort, vi har ju många medlemmar men inte ens en fjärdedel är aktiv. Jag tycker vi skapar en tråd där alla prickar av sig när man loggar in :P

Skriv svar